- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Ilyen lesz a CMF Phone 1
- Telekom mobilszolgáltatások
- Mobil flották
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Honor 90 - modellalkat
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
- Motorola Edge 40 - jó bőr
Hirdetés
-
Computex 2024: Íme a Project NeonStorm
ph Alaposan összetömörítette a PCIe 5.0 x4 SSD hűtését szolgáló vizes rendszert az ADATA.
-
Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
ma Mármint magukhoz képest, a Stellantis csoport márkáiban használt CMP platformhoz tartozó hajtáslánc optimalizációjának eredménye a mindennapokban is érezhető.
-
Destiny 2: The Final Shape - Mi vár ránk a jövőben?
gp A készítők egy rövid videóban beszéltek a rövid- és hosszútávú terveikről.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Antibazsi
aktív tag
Nehéz lesz, mivel már én is öreg vagyok és én sem hiszek ebben. de megpróbálom.
A z generációval csak arra akartam utalni, hogy ma már a cégek elsődleges célpontja ez a generáció, a legkönnyebben manipulálható (már fogyasztó) korosztály. Igazából ha őket sikerül megfogni akkor tuti a siker. Nyilván ehhez az is kell, hogy mindenki ebbe az irányba menjen mert csak akkor lesz esély arra, hogy igazán trendi legyen a fiatalok számára.
És nagyon úgy néz ki, hogy már megvan az "összefogás" és ebbe az irányba fognak menni, mert gigantikus pénz van a (végtelen) virtuális térben. . Már most dollár milliókat fizetek egyes cégek virtuális terekben 1-1 parcelláért. Pl az Atari nem rég adott el egy ilyen virtuális földet potom 4,3millió dollárért a Sandbox metaverzumban.
Ahogy sejtem ennek az egésznek a lényeg az lenne, hogy a facebook, insta, tik-tok,...stb közösségi platformokat egy új dimenzióba emelik.(sic!) Nem az lesz, hogy napi több órát cseszel el arra, hogy pörgeted a már megszokott 2D-s applikációkat, hanem ugyanúgy több órát fogsz elcseszni (vagy még többbet) egy virtuális térben (vagy a kiterjesztett valóságban) ahol egyszerre sokkal több reklámot tudnak, immáron háromdében az arcodba tolni. És mindezt nagyon "menő" környezeteben, mintha mondjuk a cyperpunk világába csöppentél volna. És azért leszel itt még többet mint a fészen eddig, mert itt már a haverokkal együtt beülhetsz egy virtuális westworld kocsmába meginni egy virtuális sört miközben a valódi pénzért megvásárolt virtuális Nike cipődben feszíthetsz, az oldaladon pedig ott lóg a Fortnigt -ban használt kedvenc fegyvered egyedi skin-ben, amivel lelövöd a zongoristát ha szar zenét játszik. Ezután pedig mint aki jól végezte dolgát átmész a virtuális kormányablakhoz az igazi útleveledet meghosszabbítani.
De nyilván ez nem csak a fiatalokról fog szólni, vállalati szinten is vannak erős elképzelések.
Nem a véletlen műve, hogy a Facebook 60millió dollárt költött csak arra, hogy a cég új neve Meta legyen. És ha már ők ennyire komolyan veszik, akkor ebből a többi nagy techcég sem maradhat ki!
Nem véletlen, hogy a Sony is most ébred fel, és a hosszú évek óta elfeledett (/elbukott) PSVR-ból hirtelen előjönnek az új verzióval. A Sony is tárgyal egy Metaverzum fejlesztő céggel a Bloktopiával. Ha összejön a szerződés, akkor itt van egy kis videó, hogy kb mi is várható az ő világuktól. (felhívnám a figyelmet a gusztustalan mennyiségű hirdetési felületre...pénz, pénz , pénz!)Üdv, Balázs
-
Antibazsi
aktív tag
Most jött velem szembe Bence Balázs, a Potfolio.hu igazgatójának a tegnap kirakott videója erről a témáról. Érdemes megnézni. Nagyon jól összefoglalja pár mondatban a lényeget 1:45-től.
Vicces, hogy pont a Fortnite-ot említi ő is, pedig csak random beírtam egy mostanában hallott címet (már 15 éve nem játszok és nem is követem a gamer világot)[ Szerkesztve ]
Üdv, Balázs
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen