- KuKirin G4 - a sebesség ára
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- iPhone topik
- Mobil flották
Hirdetés
-
Végre pontos megjelenési dátumot kapott a Visions of Mana
gp A készítők tisztázták azt is, hogy PlayStation 4-re megjelenik-e a végső kiadás.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Computex 2024: dedikált NPU-val menedzselné a VGA-t a PowerColor
ph A gyártó megoldása hardveres, de kérdés, hogy nem volna-e a célra elég a jó öreg szoftver.
Új hozzászólás Aktív témák
-
MODERÁTOR
válasz Johny Bravo #18 üzenetére
''2. Nekem tavaly (2006!) még mindig kiszámlázták a hívásazonosítást, minden hónapban lelkesen 200+áfa (lehet idén is, csak idén nem néztem), pedig 10 éve voltam ügyfelük. Ezt azért így 2006-7 tájékán erős dolog kiszámlázni.''
Tudtommal még mindig vannak olyan előfizetéses csomagok, amelyeknél fizetni kell ezért a szolgáltatásért... Elég gáz sz.tem is...Xiaomi 13T - Eladó Xiaomi 11T 8/128 GB telefon: https://hardverapro.hu/apro/elado_xiaomi_11t_8_128_gb_telefon/friss.html --- olcsóbb lett!!!
-
balintka
addikt
válasz Johny Bravo #18 üzenetére
Szolgáltatásokat tekintve viszont a Vodafone Live veri őket.
-
rimbo
tag
válasz Johny Bravo #21 üzenetére
Szerintem hasonló idő alatt aktiválják mindkét oldalon, csak a Pannonnál a jogilag vállalt 72 órát mondták (ha bármi gáz van az aktiválással még akkor is teljesül), míg a másik helyen az általában szokásos időt. De ha mondjuk valami para van és két perc helyett 2 napot kell várni, akkor lehet hogy másik tájékoztatás a korrektebb. Engem jobban idegesítene, ha 2 percet mondanak és 1 napot kell várni, mint az hogy 72 órát mondanak és 1 óra múlva már működik is.
-
1430
senior tag
válasz Johny Bravo #18 üzenetére
Csak a pontosság kedvéért, a hívószám-kijelzés szolgáltatás havidíja bruttó 192 Ft. Máshol már írtam egyébként, hogy ha vannak beváltható pontok, azzal 3-6-12 hónapra ki lehet fizeni a szolgáltatást. Ha így nézzük, már nincs is plusz költség. Sokan váltanak be erre pontot, az már más dolog, hogy mégtöbben vannak, akik sajnálják erre a pontjaikat, mert sokkal jobban esik nekik, mikor több ezer pontot számítunk be készülékvásárláskor. Mindenkinek szíve-joga eldönteni, mire használja fel a pontjait. A másik két szolgáltatónál nincs ilyen pontrendszer, így ciki lenne nekik is pénzt kérni. Biztos irigylik is a T-Mobile-t, hogy ő még ilyen ''bevételre'' is szert tehet! Ugyanakkor való igaz, hogy ha egy Pannonos feltöltőkártyás (6 évig voltam ilyen, tudom miről van szó) lekérdi az egyenlegét, az 30 Ft. A PannOnline-on pedig sosem volt elég friss az adat... Szóval míg praktikumos voltam, szerintem havonta én is otthagytam legalább 6x30=180 Ft-ot a Pannonnál az egyenleg lekérdezésért. Viszont nézzük a több millió Domino-st... Mindig irigyeltem őket a díjmentes lehetőségért...
''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!