Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Mac!

    aktív tag

    válasz Gebriel #14 üzenetére

    A Vodának szerintem azért azzal is foglalkoznia kell (mint minden más szolgáltatónak), hogy az ügyfelei elégedettek legyenek, és szerintem elég nagy ellenszenvet váltana ki a szolgáltató felé az, ha eleve ''fontosnak'' tartott személyek (flottások) azt érezhetnék, hogy az ő pénzük nem ér annyit a Vodának, mint bárki másé...

    Az inkább már hazárdjáték, amit Te írsz, hogy ők úgyis maradnak, hiszen kedvezményesen beszélnek...

    És akkor még mindig nem világos, hogy Te ezt miként értelmezed?:
    A Vodafone ügyfélszolgálatától kapott tájékoztatás alapján szerződés hosszabbításkor az ügyfelek telefonálási szokásaik alapján, kerülnek besorolásra és vásárolhatnak új készüléket a négy ár valamelyikén.

    Ha az lenne, amit Te mondasz, akkor én az ügyfélszolgálat helyében valahogy úgy válaszoltam volna egy hasonló kérdésre, hogy ugyanaz vonatkozik a szerződéshosszabbítókra, mint az új előfizetőkre.

    [Szerkesztve]

    Milliók vágynak halhatatlanságra, de fogalmuk sincs, mit kezdjenek magukkal egy esős vasárnapon.

Új hozzászólás Aktív témák