- MIUI / HyperOS topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- T Phone 2 5G - kétszer olyan jó
- Telekom mobilszolgáltatások
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Huawei Watch 4 Pro - kívül-belül domborít
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Filléres Redmi érkezett
ma Az A3x nem kapott nagy bemutatót, egyszer csak felbukkant.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
ph A vállalat egy olcsóbb fajta, két színben választható, vezetékmentes modellel és két érdekesen festő koncepcióval jelentkezett.
-
Mobilarena
Mobilaréna teszt: Honor 8 - tisztelet a kivitelnek
A fórumban a PH! lapcsalád moderációs szabályzata és a hatályos magyar törvények érvényesek. TILOS a WAREZ, valamint a telefonkészülék függetlenítéséről történő bejegyzések, továbbá szakmai topikban tilos hirdetni.
Új hozzászólás Aktív témák
-
daver88
aktív tag
Innét volt....cserébe viszont 6 nap alatt megjött
Helyette most berendeltem egy kemény fekete tokot, az átlátszó valahogy nem tetszik a fekete színű honoron...
[ Szerkesztve ]
-
Szita
csendes tag
Mai nap a frissítés után,kikapcsoltam kicsit feltöltöttem93%ra azóta 31%ot merült ami egész jó,állandó wifivel,és azt vettem észre hogy tétlenül a zsebembe már nem merül úgy mint közvetlen a frissités felrakása után...jó lesz ez
Smartphone superuser,nem várok el sokat csak azt tudja amire kitalálták..........
-
Quqesz
nagyúr
Nekem most nem akart az ujjlenyomatos ért sáv lehúzás működni és újraindítottam. Először nem akart megint rendesen menni, aztán egy kis törölgetés után remekelt. Szal lehet kár volt újraindítani.....
[ Szerkesztve ]
Fotóban nincs gixer, ha van nálad egy Pixel! 7pro
-
dave0825
őstag
válasz daver88 #17347 üzenetére
Enyém ugyanilyen volt, csak a másik felén. Kivettem a telót, jól megnyomkodtam befele, már semmi baja. Szállításkor gondolom össze-vissza hajolgatott, vagy sokáig volt egy állásba, és úgy maradt, mivel nagyon vékony a tok, nem nehéz elképzelni, hogy ilyen. Persze, tehette volna valami kemény dobozba, vagy valamibe, hogy ne legyen ilyen, de nem vészes, 2 perc volt helyrehozni, 210 Ft volt eBay-en. Nem gyártási hiba, az biztos, mert nekem eltűnt.
[ Szerkesztve ]
Huawei P30 // Suzuki DL650XT '15 <-- Kawasaki Z750 '07 <-- Aprilia RS 125 '99
-
balazs0102
senior tag
Szisztok! Létezik olyan téma amin az értesítési sáv világos. Bármelyik téma amit kipróbáltam, mindegyiknél fekete...
-
Dwatti
addikt
válasz balazs0102 #17359 üzenetére
Igen pl iOS 10 téma alatt átlátszó.
-
Zsolt27xy
csendes újonc
Sziasztok!
Alapvetően nem a Honor 8-hoz szeretnék hozzászólni, hanem a Huawei garanciális hozzáállására. Szolgáljon ez mindenki számára okulásként és példaként, hogy mire számíthat.
Kb. egy hónapja, a már lassan két éves Huawei Honor 6 telefonomnál megjelent egy a mostani kijelzőknél jellemző típushiba, ami gyakorlatilag egy sárga folt volt a telefon érintőképernyőjének bal felső sarkában. Rákerestem a neten, hogy ez mi: a telefonban ilyenkor valamelyik alkatrész komolyan melegszik, amely feloldja az érintőképernyőnél használt ragasztó anyagot, amely ezáltal sárgán beszínezi a kijelző adott részét. A sárga folt gyakorlatilag egy tünet, és szépséghiba, az igazi probléma viszont a melegedő alkatrész, amely az alaplapra van integrálva és ha az extrém melegedés miatt meghibásodik, akkor nagy eséllyel kukázni lehet a telefont. Mivel egy annak idején 100e ft-os telefonról van szó, azt gondoltam tovább bírja majd (tudom naiv vagyok). Na de mivel még garanciális volt, ezért bevittem a szervizbe, hogy hátha tudnak valamit tenni vele. A Huawei szervize a TMX, tehát biztos voltam benne, hogy nem lesz egyszerű menet. Már csak azért sem, mert kb. másfél évesen a teló a sarkára esett és a gorilla glass védőüveg berepedt. Az érintőkijelző viszont rendesen működik és a képe is teljesen jó.
Ok, bevittem a szervizbe, mondtam, hogy van ez a sárga folt. Együttérzően hümmögött az ügyfélszolgálatos. Majd mondta, hogy mivel sérült a telefon, ezért gyakorlatilag a Huawei nem engedi számukra, hogy garanciában javítsák a készüléket. Megkérdeztem, hogy mi köze van a gorilla glass sérülésének ahhoz, hogy melegszik benne egy alkatrész és ez elszínezi a kijelzőt? Az ügyfélszolgálatos azt mondta, hogy semmi, de teljesen mindegy, hogy mi a hiba, ha sérült a telefon ők nem szervizelhetik garanciában. Ezt nem akartam elhinni, megkérdeztem a Huawei üfsz-t. A Huawei alapvetően ugyanezt mondta, és arra hivatkozott, hogy nem rendeltetésszerűen volt használva a telefon és ezért a garancia megszűnt rá. Ha megjavíttatom a szervizükkel fizetősen (magyarán cserélik az érintőkjelzőt 30e ft-ért), akkor utána újra lessz garancia. Mondtam nekik, hogy a kijelzőt nem szeretném cserélni, mert a kijelzőnek nincs baja, csak a gorilla glass sérült, de ennek nem hiszem, hogy köze lenne a forró alkatrészhez. Mire azt mondták, hogy nem kizárható ez az eset. A garancialevelükben egyébként az van, hogy ha a probléma oka visszavezethető arra, hogy nem rendeltetésszerűen volt használva a telefon (pl. megsérült) akkor nem kötelezhető rá a gyártó, hogy garanciában javítsa. Csakhogy a szerviz nem is vizsgálta, hogy a telefon sérülése és az alkatrész melegedése között van-e ilyen kapcsolat, bár a szervizes srác mondta is, hogy nincs a kettő között kapcsolat, de azért írásba nem adta.Nem tudom, hogy ez, hogy van más gyártóknál, de szerintem ez szerződés szegés a Huawei részéről és tuti nem vettem volna tőlük telefont, ha tudom, hogy ilyen inkorrektek.
Üdv: Zsolt
-
gabikiraly2
aktív tag
válasz Zsolt27xy #17361 üzenetére
A többi gyártó sem hiszem, hogy javítana garanciában törött készüléket. Főleg nem ilyen esetben.
Nekem személy szerint volt garanciális tapasztalatom pont egy ilyen készülékkel. Semmi ilyesmit nem tapasztaltam, sőt a második javítás helyett küldték a cserére feljogosító papírt.Csend a lelke mindennek!
-
zzola
félisten
válasz Zsolt27xy #17361 üzenetére
Sajnos ilyen esetben megtagad(hat)ják a javítást! Más gyártónál is így van...
Egyébként a TMX-ra lehet jót és rosszat is mondani, vegyesek a tapasztalatok. Én személy szerint elégedett vagyok velük, több készülékem is volt már nálunk és gariba javították, Samsungnál hozták-vitték (cserekészüléket adtak), majd cserélték az alaplapot....2 munkanap alatt.
Anno P8-at is helyretették 4 nap alatt.[ Szerkesztve ]
-
mati12
senior tag
válasz Zsolt27xy #17361 üzenetére
Én már azt sem értem,hogy hogy képzelted ezt az egészet... Garanciában kicserélik az általad hibásnak vélt alkatrészt,(ami egyébként könnyen lehetséges,hogy az esés következtében hibásodott meg) majd gondosan visszahelyezik a törött kijelzőt ügyelve arra,hogy a repedések és a szilánkok ugyanoda kerüljenek ahol eredetileg is voltak....
[ Szerkesztve ]
-
sharp4
őstag
válasz Zsolt27xy #17361 üzenetére
Ezzel az egésszel az a probléma, hogy azt hiszed, hogy neked van igazad. Mindegyik gyártó ezt csinálja! Honnan tudod, hogy nem az esés miatt van a melegedés pl? Sajnos ebben az esetben ez minden gyártónál így működik!
Magyarország legnagyobb Xiaomi közössége:https://www.facebook.com/groups/622368221279940/?ref=share Apple Iphone 13 Pro & Ipad Air 5
-
Quqesz
nagyúr
válasz Zsolt27xy #17361 üzenetére
Sajnos én is csak megerősíteni tudom neked, hogy nem csináltak semmilyen törvénytelen dolgot veled szemben. Az LG szervíze is ugyan így áll hozzá, ha törött a kijelző és fizetősen cseréled, csak akkor hajlandó a továbbiakban foglalkozni vele garanciálisan. Ráadásul a TMX az a cég, aki elsiklik dolgok felett(pl a bootlopos alaplapoknál a bootloader nyitás felett, pedig látszik az indításkor). Azt sem értem, hogy egy ragasztott üvegnél a berepedt/szilánkos kijelzőt te hogyan ragasztanád vissza?
Fotóban nincs gixer, ha van nálad egy Pixel! 7pro
-
OrLiX
tag
NILLKIN hajlékony fólia NEM üvegfólia
Az üvegfóliákkal kapcsolatban nem volt szerencsém, mindegyik "elállt", pedig próbáltam több félét.
Ezt könnyű volt felhelyezni, a szélein ez sem fekszik fel teljesen (nálam ), van 1mm-nyi ahol nem.ʎɐqǝ uo pɹɐoqʎǝʞ ɐ ʎnq ı ǝɯıʇ ʇsɐן ǝɥʇ sı sıɥʇ.
-
nrg_52
addikt
Akkor pontosan neked valo a Brotect Airglass ami egy hajlekony uvegfolia.
[ Szerkesztve ]
Ma próbáltam jobb ember lenni, de a világ nem hagyja.
-
L4ck091
csendes tag
Sziasztok!
Tegnap meghozta a postás az én H8-amat is. Kezdem belakni, eddig egy kérdésem lenne hozzátok.
G2-ről jöttem, és kicsit hiányzik még a dupla kopp-os lezárás, ezért letöltöttem két screen lock programot, hogy ne kelljen az oldalsó gombot nyomkodni a lezáráshoz.
Lezárás jól működik, viszont, ha ujjlenyomattal oldanám fel, Rendszergazda által zárolt készülék felirat jelenik meg és csak kóddal engedi feloldani a telefont.
Valakinek valamilyen megoldás erre, hogy hol, mit kell átállítani, hogy ne kérje a kódot, csak az ujjamat?!Köszönöm előre is!
-
Zsolt27xy
csendes újonc
Miért lenne érthető?
A garanciális szerződésben az áll, hogy akkor tagadhatja meg a garanciális javítását a készüléknek ha az adott sérülés kimutatható kapcsolatban áll a bejelentett hibával. Ezzel szemben azt csinálja a Huawei, hogy mindenféle garanciális javítást megtagad (nem is vizsgálja a készüléken a sérülés és a bejelentett hiba kapcsolatát) egészen addig, amíg meg nem csináltatod náluk a készülék sérülését, majd onnantól megint él a garanciád. Tehát ha pl. beviszed, hogy a kamera folyton ki/be kapcsol, akkor meg sem nézik, hogy mi baja van, mert sérült a gorilla glassod. De ha kicserélteted náluk a teljes érintőkijelzőt (gorilla és a panel egybe van ragasztva, csak együtt cserélhető), akkor utána megnézik a kamerádat is. Ez szerinted érthető? -
spider80
őstag
válasz Zsolt27xy #17375 üzenetére
De értsd meg,hogy az összes szervíz így dolgozik. Lg,Sony,Samsung,Huawei,Apple. Ha van kapcsolat a sérülések között ha nincs. Ezt el kell fogadnod.
Samsung galaxy A5 2017-> Honor 9 Glacier Gray-> iPhone 7 32GB Silver-> Samsung Galaxy S8 black 64 Gb-> iPhone 7 plus Silver 256GB-> Samsung Galaxy S9 coral blue-> Redmi Note 5 64GB Black-> iPhone 7 32GB Silver -> Mi 9 T black 64 GB -> iPhone SE 2020 64GB Black -> Samsung Galaxy A71 128GB Black
-
balazs0102
senior tag
válasz Zsolt27xy #17375 üzenetére
Igen. De szoirítkózzunk a jelen konkrét esetre, hogy nagyjából ugyanazzal az alkatrésszel van baj amin látszik a nem rendeltetésszerű használat. Mivel nem rendeltetésszerűen használtad a telefont, megteheti hogy meg sem nézi. Azt pedig, hogy nem rendeltetésszerűen használtad a telefont visszakövetkezteti abból, hogy el van törve-repedve akármi a kijelzővel. Hiszen a gorilla glass normál használattól a legritkább esetben reped el. (mondhatni soha). Tehát mivel nyilvánvalóan nagy ütést kapott a telefon bármi baja előfordulhat SZERINTÜK. Valószínűsíthető, hogy ez a hozzáállás egy marhaság lenne ha pl az ujjlenyomat olvasó nem működne és ugyanígy a kijelző repedésére fogná rá de akkor is így van. Nem csak a huawei-nél hanem a többi gyártónál is.
-
Quqesz
nagyúr
válasz Zsolt27xy #17375 üzenetére
2 lehetőséged van:
1. elfogadod, hogy az összes gyártó/szervíz így dolgozik(mivel sérülést okoztál a készülékben a gari ugrott, ennyi)
2. hosszú procedúra útján elindulsz a fogyvéden keresztül a bíróságig és reménykedsz, hogy neked van igazadFotóban nincs gixer, ha van nálad egy Pixel! 7pro
-
Dwatti
addikt
válasz balazs0102 #17374 üzenetére
Huawei themes
http://www.huaweitheme.work/?m=1 de ne mobilon töltsd le a témákat mert az nem blokkolja a '' szemetet''[ Szerkesztve ]
-
#16820480
törölt tag
Innentől kezdve viszont igazából erősen kérdőjeles, hogy megéri-e a garancia a felárat a telefonra, mivel a meghibásodás azért igen jó eséllyel nem rendeltetésszerű használatból jön. Vagyis sokkal nagyobb az esélye, hogy leejted a telefont, és törik, mint hogy mondjuk meghal benne az USB csatlakozó.
-
Rosy
csendes tag
B381-en kijavították a cardboard féle gyro hibát? Jelenleg még mindig pihentetem a telót a 360asra is... 😐
-
Zsolt27xy
csendes újonc
válasz gabikiraly2 #17363 üzenetére
gabikirály2: ha neked volt ilyen tapasztalatod, egy hasonló készülékkel, akkor, hogyan javították? Nálad nem tagadták meg a javítást a sérülésre hivatkozva?
mati12: Hogyan képzeltem ezt az egészet? Pl. úgy, hogy a garanciális szerződésben foglaltak szerint megvizsgálják, hogy a gorilla glass sérülése okozhatta-e az alaplapon az adott chip melegedését. Ezenkívül, mivel tele van a net sárga foltos sztorikkal, ezért nem tartom túl valószínűnek, hogy lenne kapcsolat. Persze tekintve a szervizek hozzáállását a témában, sejtettem, hogy nem fogják megfelelő módon javítani. Páromnak pont ugyanilyen sárga foltos volt a telefonja (Honor 7-es), bevitte és cserélték a kijelzőt. Csakhogy lehet olvasni a tapasztalatokat, hogy hiába cserélik a kijelzőt sokszor újra előjön már az új kijelzőn is a sárga folt, mert a melegedő alkatrészt (alaplap) nem cserélték. Az én esetemben az alaplapot kellett volna cserélni és a kijelzőnél pedig lehet vitatkozni, hogy de hát ez sérült... még az is oké, hogy ilyen esetben a régi kijelzőt a telefonban hagyják.
Quegesz: az LG szervize is ezt csinálja? És ezt a vásárlói hagyják neki? Elfogadják, hogy nincs garanciájuk a készülékre ha az megsérül? Ez olyan mintha bevinném a kocsim a szervizbe egy akkuproblémával, és a szerviz megtagadná a garanciális akkucserét/javítást mert a kocsi hátuljába fél éve belement valaki és sérült az autó. Elég vicces hozzáállás lenne.
Sharp4: Honnan tudom, hogy nem az esés miatt van a melegedés? Hát ezaz, sehonnan, mert a szerviz meg sem vizsgálta a készüléket, nem is vizsgálhatja. Élből el kell utasítaniuk a probléma és a sérülés vizsgálatát. Egyébként pedig egy gyártói szerviz eléggé jól ismeri, hogy ezekben a készülékekben melyik chip okoz melegedést és miért. A net tele van ilyen melegedő készülékekkel (sárga foltos) és a többségüknek nincs sérülése. Bár az igaz, hogy ettől még sokszor leeshettek.
Nah ha a tapasztalat az, hogy a többi gyártó is így viselkedik, akkor mindegyik ugyanolyan szar szerződés szegő. Kell venni valami olcsó Xiaomi-t aztán kész.
-
Quqesz
nagyúr
válasz Zsolt27xy #17385 üzenetére
Nos a szervizek jogilag úgy értelmezik a garanciát, hogy leraksz egy készüléket eléjük amiben gyártásból eredő hiba van és javítják. Viszont amennyiben egy készülék sérült azonnal megtagadhatja a garanciát függetlenül attól, hogy a hibád ebből kifolyólag keletkezett v nem. Azért nem nézik meg a hibát tüzetesen, mert az első pont miatt már nincs garancia a készüléken. Azt már neked kell bizonyítanod, hogy ez nem így van. Ezt is érdemes figyelembe venni:
Ki mikor mit bizonyít?
Lényeges különbség van a bizonyítási kötelezettség terén a két jogintézmény között. A jótállás körében - a jótállás mindkét fajtájának teljes időtartama alatt - a jótállásra kötelezett (az eladó) csak akkor mentesül a felelősség alól, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után (tehát például a vevő általi nem rendeltetésszerű használat miatt) keletkezett.Ezzel szemben a szavatosság körében fő szabály szerint a vásárló köteles bizonyítani „igazát”, vagyis azt, hogy a hiba oka már a vásárláskor megvolt a termékben és a hibát nem a vevői rendeltetésellenes használat okozta. Szavatosságnál azonban fontos, a fogyasztói szerződésekre irányadó - és a fő szabály alól kivételt képező – szabály, miszerint a teljesítéstől számított 6 hónapon belül felismert hiba esetén vélelmezni kell (úgy kell tekinteni), hogy a hiba oka már a tejesítés időpontjában is megvolt. Ennek értelmében az első hat hónapban jelentkező kellékhiány miatti felelősség alól az eladó fél csak akkor mentesül, ha bizonyítja, hogy az eladáskor a termék hibátlan volt, tehát a hiba oka a teljesítés után, a termék nem rendeltetésszerű használata miatt keletkezett.
de ezt a kört neked kell megfutnod és fogyvéddel fenyegetőznöd(meg panaszkönyvvel)
[ Szerkesztve ]
Fotóban nincs gixer, ha van nálad egy Pixel! 7pro
-
Zsolt27xy
csendes újonc
válasz balazs0102 #17378 üzenetére
Nem ugyanazzal az alkatrésszel van a probléma az esetemben. Tekintve, hogy a gorilla glass van elrepedve és van egy chip az alaplapon, amely melegszik. Te azt hiszed, hogy a kijelzővel van problémám. Ami egyébként megint csak nem ugyan az az alkatrész. A gorilla és az érintő képernyő két különböző alkatrész csak éppen össze van ragasztva és a szerviz is egyben kapja meg. De mint írtam is az érintő képernyő teljesen jól használható, színei, felbontása és érzékenysége is olyan, mint újonnan. A te példád akkor lenne megfelelő, ha az érintőképernyő egy ponton nem reagálna a nyomásra, vagy egy részen fekete lenne. Az teljesen elfogadható módon a sérülés következménye lenne és jogszerűen tagadná meg a gyártó a garanciális szervizelést.
Az meg, hogy minden gyártó ezt a gyakorlatot csinálja az elég gáz, bár szerintem ez ettől még nem elfogadható. És valószínűleg pont azért csinálják, mert mindenki belenyugszik ebbe és valószínűleg senki nem viszi el pereskedésig a dolgot. Bár szerintem eléggé egyértelmű a mulasztásuk, amit már egy fogyasztóvédelem is orvosolhat, bár ha ez így lenne, és már többször is megbüntette volna őket a fogyasztóvédelem, akkor gyanítom máshogy lenne ez az egész.Sanki: pedig rendeltetésszerűen használtam. Abszolút rendeltetésszerűen esett ki a tokjából, ahogy az a nagy könyvben meg van írva. És teljesen rendeltetésszerűen jött rá fél évvel a sárga folt, ahogy rengeteg más készülék esetében. Magánban még a szerviz is elismerte, hogy a sárga folt és az esés között nincs kapcsolat
-
balazs0102
senior tag
válasz Dwatti #17380 üzenetére
Köszi szépen! Igy már találok normálisabb témákat , de még mindig kinlódok. lejött egy 70+ megás téma. Teljesen más lenne az értesítési sáv, de csak a fekete marad, egyáltalán nnem változik. Pedig ikonok háttér is változik. Újra is indítottam de semmi :\ más nem találkozott iylen problémával?
-
ult1mate
tag
Srácok épp most tervezek venni vagy egy Honor 8-at vagy P9-et.
Van a kettő között érezhető különbség ami miatt jobban az egyik oldalára billenne a mérleg nyelve?
Sajnos olvasom mindkettőnél, hogy a jelenlegi romok problémásak (aksi) ami nem indít jó szemmel nálam még egy nem létező készüléknél és nyilván nem szeretnék abba a helyzetbe kerülni mint a kínából behozott xiaomi-m esetében, hogy cserélgessem havonta a romokat rajta. (mi4c)Vagy esetleg van most olyan készülék ilyen árban ami jobban megérné ezeknél?
Az FM-rádió jól jött volna nem is értem ezekbe miért nem került...
Köszi előre is! -
Zsolt27xy
csendes újonc
válasz Quqesz #17388 üzenetére
Nem tudom, hogy ez most jótállás vagy szavatosság. Én egy Huawei korlátozott garanciát kaptam.
"Viszont amennyiben egy készülék sérült azonnal megtagadhatja a garanciát függetlenül attól, hogy a hibád ebből kifolyólag keletkezett v nem. Azért nem nézik meg a hibát tüzetesen, mert az első pont miatt már nincs garancia a készüléken. Azt már neked kell bizonyítanod, hogy ez nem így van."
Ezt nem tudom honnan veszitek. Mármint ok, a gyakorlat ezt mutatja, de ez mitől jogos?
A Huawei-től kapott korlátozott garanciában az van, hogy a garancia érvényét veszti, ha a meghibásodást a következő események bármelyike okozza, illetve a meghibásodás, a következők valamelyikével jár (itt felsorol számos dolgot pl. a fizikai sérülést is). Ezenkívül az is szerepel benne, hogy a huawei ki tudja mutatni, hogy a meghibásodást nem magának a terméknek a hibája váltotta ki.Én ebből azt veszem ki, hogy a huawei szerviznek meg kell vizsgálnia, hogy a sérülés okozta-e a bejelentett meghibásodást, és ha ez megvan, akkor lehet bármi további dologról beszélni. Az sehol nincs, hogy meg sem vizsgálja a sérülés kapcsán a bejelentett hibát.
-
#95687424
törölt tag
válasz Zsolt27xy #17393 üzenetére
ugyan így jártam én is
annyi különbséggel, hogy első alkalommal cserélték, de az kb 2 hét után elkezdett besárgulni
plusz jeleztem, hogy nem pattan a helyére a sim cover, amire úgy vezette fel az ügyfélszolis, hogy én elhajlítottam
a telefon maga is meghajlott (annak ellenére, hogy tokban hordtam, nem ültem rá, max zsebben volt, és a s*ggem se nagy ) amiről kaptam egy szakvéleményt, hogy a hajlítás következtében sárgul a kijelző, ezért viszlát gari
amúgy valóban nem veheti át a telót ha sérült, mégpedig azért, mert 2 féle jegyzőkönyvet tud kiállítani: garanciális javítás (ebbe utólag beleköthetsz, hogy gariba vették át) vagy térítéses, így bevizsgálásra veszik át, viszont akkor a díját fizetned kell (99%-ban nem kérik, mert úgyis az a vége, hogy fizetős keretek közt csinálják meg)
sajnos ez van, kb. minden gyártó ezt csinálja, és meg is tehetik
-
ult1mate
tag
Esetleg tudtok ajánlani magyar megbízható boltot ahol beszerezhetőek jó árban? (H8, P9)
Most a vip phone-nál azt mondtál a kéket csak gyártó garis verzióval tudják beszerezni 135k-ért, fekete lenne olcsóbban (115k - forgalmazói garival) amit nem is értek, hogy azért mert kék miért nincs forgalmazói garival, pedig az oldalukon fent van úgy is...
Mindenképpen magyar bolt kell. -
Sragi
őstag
Közel 2 napja nyúzom az OTA-s B381-et.Nem tűnik rosszabbnak,mint a B360. Viszont itt nem volt semmiféle teljesítmény és energiafelhasználási optimalizálás az tuti
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen