Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ferob

    őstag

    válasz CptAdamica #2173 üzenetére

    Először végigzongorázzák a szokásos köröket, ami tételesen nagyjából annyi, hogy ahogy előjössz azzal, hogy Magyarország, akkor megmondják, hogy keresd a magyar ügyfélszolgálatot, majd mire felvilágosítod, hogy olyan már nincs, akkor nagy meglepődésében belekezd abba, hogy ő ugyan nem tudja errefelé hogyan működik, de náluk 24 hónap jótállás vonatkozik a készülékekre és európán belül javítják, szóval megkérdezi tőled, hogy hol vásároltad a készüléket, amiről majd nem fogja tudni, hogy milyen üzlet és megkér, hogy vedd fel velük a kapcsolatot, így te újra megkérdezed, hogy de a sorozatszám vagy IMEI alapján meg tudja-e mondani, hogy van-e a készülékre érvényes garancia, amikor a türelmedet kéri és nagyjából annyit fog mondani várhatóan, hogy igen van.

    Az említett dolgok bármilyen permutációja előfordulhat, szóval amennyiben nem vagy jó angolból, akkor inkább próbáld feltenni emailben a kérdést.
    De valamilyen szinten teljesen felesleges megkérdezni, hogy érvényes-e a jótállás, mivel ha európai régiós, akkor még számla nélkül is adott a gyártási időtől számítva két évig, amíg a telefon zárt bootloaderrel rendelkezik.

    Teljesen felesleges bárkitől elkérned az IMEI vagy sorozatszámot, mert az általad említett oldal csak azt tudja belőle kiolvasni, amit bárki, aki érti ezeknek a felépítését, így a készülék típusát és a gyártás dátumát, amiből megadja az általam előbb említett két évvel későbbi dátumot.

    Más: Várhatóan hamarosan újabb frissítés érkezik, ami leginkább az októberi biztonsági frissítések miatt történik.

Új hozzászólás Aktív témák