Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • s3nsitivity

    addikt

    válasz emvy #395 üzenetére

    Az a baj ,hogy de..
    Az átlag userek reklám és ajánlás útján vesznek készülékeket.

    Saját példával élve. A telekom üzletbe ahol dogozok (bár szerintem mindegyikbe) a digitális fal kiadó cégek számára hírdetni. Digitális média tartalom, készülékek, tartozékok etc etc. Belép Pistabá az üzletbe és pofán csapja a Samsung PR meg se fordul a fejében mást venni.
    Lassan 1 éve vagyok ebben az üzletben és 1x volt az LG birtokában ez a fal kb 2 hónapra a többit végig nyomta a Samsung és nem véletlenül, aki nem céltudatosan akart készüléket vásárolni az mind Samsunggal ment el mert az volt a nagy kivetítőn és voltak akik ezzel érveltek is amikor pl az A3 (2016)-ot az A9 mellé raktam. " Hát de a Samsungnak nagyon jól megy, hát mennyi reklámot kitudnak rakni " és itt már semmi ész érv nem hat ha egyből megcsapja őket ez a PR dolog.

    Ha a HTC is nekifeküdne.. esetleg a Samsung vs Apple féle reklámokkal jönne, mennének TV-be, plakátok, digitális tartalom etc etc akkor ha nem is minden nem tudom mit vegyek user de a nagy részük HTC-t venne vagy legalábbis ismerné a céget, érdekelné mit is tudnak.

    " Widespread acceptance of an idea is not proof of it's validity " (Robert Langdon)

Új hozzászólás Aktív témák