Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ferob

    őstag

    válasz baliga #4014 üzenetére

    Azért, mert a két év csak európai régiós készülékekre vonatkozik, így ez idő alatt lehet érvényesíteni a gyártói szerviznél bármilyen garanciális igényt, de előfordulhat, hogy neked például egy másik kontinensről származó modellt küldenek a GSM boltból, amire már semmilyen gyártói jótállás nincs itthon, viszont a jogszabályok szerint kötelesek egy év garanciát vállalni a boltban, ami itt azt takarja, hogy majd ők valahogy elintézik házon belül a javítást, ami talán sikerül, talán nem, vagy elhajtanak, hogy nem tapasztalták a hibát.
    Vannak olyan esetek, amikor pl. külföldről, de Európán belülről származó, szolgáltatói készülékről van szó, ami főként GSM boltokban kapható, viszont előfordulhat, hogy a garanciális javításokhoz a szolgáltató részéről egyéni megállapodás tartozik, viszont ehhez szükséges az eredeti számla, amivel a vásárló nem fog rendelkezni, mivel nem közvetlenül attól a külföldi szolgáltatótól vásárolta.

    A szolgáltatótól származó és a hálózati zárral rendelkező készülékek némileg külön lapon említendőek, mivel egyik nem függ a másiktól, tehát lehet, hogy egy külföldi szolgáltatós készülékbe bármilyen SIM kártyát helyezve azt elfogadja, viszont az a tény, hogy nem egy szolgáltatótól független telefonról van szó, problémákat okozhat később, de ez könnyen kiszűrhető a CID, esetleg a vonalkód és a cikkszám alapján.

    Ilyen okokból javasolt az európai régiós és egyben szolgáltatótól teljesen független készülék beszerzése, ami ugyan nem lehetetlen feladat egy GSM boltból, de ahol ezekkel tisztában vannak, ott az ilyen modellekért többet kérnek, viszont ki lehet fogni azonos áron is.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák