- Telekom mobilszolgáltatások
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Milyen okostelefont vegyek?
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- iPhone topik
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Read Only Memories: Neurodiver teszt
gp A 2064 folytatása négy teljes évet csúszott a legelső tervekhez képest – a jövő transzhumanista világa még mindig roppant érdekes, a történet azonban már nem robotok, hanem agybúvárok körül forog.
-
Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
it Két kriptocéget perel New York államügyésze, mert több mint 1 milliárd dollárral károsították meg az áldozatokat.
Új hozzászólás Aktív témák
-
rígel
őstag
Úgy látom javították! Lemaradt egy 1-es az elejéről? Vagy a One V-vel keverték?
[ Szerkesztve ]
-
rígel
őstag
válasz ForRedGlory #6821 üzenetére
Felesleges! Hivatkozhattak volna elírásra, bármire. Míg nem igazolják vissza ténylegesen a rendelést, nincs szerződés, nincs mit megszegni. Elírás meg bármikor előfordulhat, emberek vagyunk. Ez szerintem véletlen elírás volt. Mi érdekük lenne ilyen alacsony árat írni? Hogy utólag magyarázkodni kelljen? Nem nyernek ezzel semmit.
-
rígel
őstag
válasz Avicularia #7131 üzenetére
Ne legyen igazam, de nem fog túl sok javítást kiadni hozzá a HTC, mert nemsokára jön a következő modell ezt meg ejtik.
Miről beszélsz? Következő modell? Az még odébb van!
A szar support, meg az előző flagship ejtése meg ősi szamszung szokás! Pont ezért váltottam szarszungról HTC-re! -
rígel
őstag
válasz ForRedGlory #7329 üzenetére
De,elhajtja! Olvasd el az e-care oldalán a HTC ezzel kapcsolatos állásfoglalását.
A fogyasztóvédelem meg nem mindenható. Ez esetben esélytelen, ugyanis a HTC jogszerűen jár el. -
rígel
őstag
válasz ForRedGlory #7333 üzenetére
Nyilván lehetnek elszigetelt esetek,amikor egyértelmű a user igaza, és ha erélyesen lép fel sikerrel járhat. Viszont első körben tuti el akarják hajtani. Ha necces az eset, veszett ügy. Viszont valóban lehetnek egyértelműen nem ebből adódó meghibásodások, ilyenkor harcolni kell az igazunkért. De ez a gyár jóindulatán múlik, ilyenkor a fogy.véd.max közvetít, vagy fordulhatsz bírósághoz ha ér annyit a dolog.
[ Szerkesztve ]
-
rígel
őstag
válasz mate198712 #7355 üzenetére
Szerintem nyugodtan vidd el, otthon nyugodt körülmények között át tudod nézni, nem kell ott kutyafuttában. Ha van valami probléma 3 munkanapon belül úgyis kicserélik.
-
rígel
őstag
válasz mate198712 #7361 üzenetére
Szerintem az egyetlen nem mondvacsinált valós probléma a kijelző pixel- vagy ragasztási hibája (sárga foltosodás) lehet. Ezeket kell vizsgálni, mint minden okostelefon esetén. Esetleg van akinél előfordult a kezdeti szériában érintésre való szivárványosodás, de én ilyet még sosem láttam.
-
-
rígel
őstag
Pár napja? és addig nem volt? Nem értem. Ez olyan "hiba" ami akkor jelentkezik ha egy bizonyos helyen megszorítod a telefont. Te állandóan ott fogod?
Ha viszont állandó a probléma, mindenféle leárnyékolás nélkül is jelentkezik, akkor nem az általad linkelt "problémáról" van szó.
Másik routerrel próbáltad? -
rígel
őstag
-
rígel
őstag
Nem akarlak én meggyanúsítani, félreértesz.
Csak azt írtam hogy nem kerek számomra a dolog.
Az általad linkelt oldalon, ill. a HTC által elismert "hiba" a jelvesztés-eldobás abban az esetben ha megfogod a készüléket egy bizonyos helyen (ahol uhye senki nem szokta fogdosni egyébként)
A te hibád meg nem ez, hanem pont az inverze, akkor jó, ha fogod.
Erre értettem hogy ellenkező. -
rígel
őstag
Na várjunk, akkor valóban én értettem félre. Én abban voltam hogy ez a két jelenség ugyanarra a gyártási hibára vezethető vissza. Ezek szerint a kettő egymástól független.
Csak az volt furi, hogy arról olvastam, hogy nyomásra romlik a jelerősség, nála meg pont fordítva van.
Nem is ez a lényeg.
Hanem az hogy hogy fogják javítani. Csere? Vagy javítás? Visszahívják az összes eddigi készüléket, vagy ha esetleg előjön a hiba a user úgyis szervizbe viszi? -
rígel
őstag
válasz Inferno69 #7555 üzenetére
Szia!
Hboot konzol megnyit (power+ hangerő le, kikapcsolt telefonnál) Ha azt látod hogy LOCKED, akkor rendben.
2. Amíg nincs rootolva, addig érvényesítheted a garanciát a garijegy ellenében, ha megvan. Számla nem szükséges.
3. Normális, pláne ebben a hőségben.[ Szerkesztve ]
-
rígel
őstag
válasz Inferno69 #7559 üzenetére
Ha jó áron vetted és van garanciajegy, akkor mindenképpen!
Használd megelégedéssel.Amúgy nagyon brutál telefon, S3-al szemeztem még de szerintem ennek a közelébe sem jön, mondom ezt úgy, hogy az S2-t imádtam
Na, ezt mondd egy elvakult Samsung s3 tulajnak, itt ezt mindenki tudja
Amúgy szerintem is így van.[ Szerkesztve ]
-
rígel
őstag
Miért? Az nem számít használatnak hogy készenlétben van az eszköz, és biztosítja az elérhetőségedet? Végső soron ez egy telefon is, amelynek ez az egyik fontos funkciója.
Márpedig egy átlagembernél az ideje nagy részét így tölti a telefon, ami kiválóan ellensúlyozza a kijelző fogyasztását.
Nálam összességében sokkal jobb az üzemidő, mint a DHD-é volt, így pozitiv csalódás volt számomra. -
rígel
őstag
Persze hogy nem lehet következtetni, de a készenléti fogyasztás mindenképp mérvadó a tényleges fogyasztás tekintetében.
Gondold el, mi lenne ha készenlétben is zabálna.
Ez a készülék felhasználók nagy részének igenis főleg telefon. Az, hogy te hogyan használod, az a te magánügyed, de a felhasználók 70-80-vagy még több- százaléka főként telefonként használja,sőt a nyakamat merném rá tenni, hogy elég nagy azoknak a száma, akik kizárólag telefonként használják.Cybertrone: Már kb. egy hete megszellőztették hogy jön egy jelentős update pack, de még mindig sehol semmi. Én is nagyon várom, nem bánom ha késik, ha cserébe jelentős optimalizációt fog hozni.
[ Szerkesztve ]
-
rígel
őstag
válasz Cybertrone #7577 üzenetére
Pedig ez a réteg adja a vásárlók nagy részét világszerte, nem a geek-ek. Igazából nekik készülnek ezek az eszközök, ők az a tömeg akiket nem érdekel, sőt nem is tudnak az itt kibeszélt "hatalmas" problémákról. Ők vannak többen, nem kevéssel, elhiheted.
Ha a geek-ek lennének a fő vásárlóerő, a HTC nem merne ellenük olyan merényletet elkövetni, hogy hét pecsét alá helyezi a bootloadert. Ez öngyilkosság lenne ha erre a rétegre alapozná az eladásokat. -
rígel
őstag
válasz Avicularia #7596 üzenetére
Hát ez pont a HTC-re legkevésbé jellemző.
-
rígel
őstag
válasz BenHans #7647 üzenetére
Természetesen. Minden androidos telefonnál meg tudod ezt csinálni, azt hiszem a Gingerbread-től (2.3x) felfelé tudja ezt a funkciót az Android.
Amúgy nem értem mi ez a sírás..
A wp8-as záslóshajó legjobb esetben az év legvégére jön, de inkább 2013 eleje, az Androidos új meg később, kb a one x-re 1 évre. Mi ebben a probléma? Miért ejtenék a One x-et? A szokásos 1 éves ciklus. Ráadásul termelési gondok vannak az új Snapdragonokkal, amit ebben az évben nem fognak tudni orvosolni, úgyhogy lehet csúszik az egész.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Bestbuy játékok
- Háztartási gépek
- Computex 2024: a jövőt vázolta fel az NVIDIA
- Dragon Age: Origins
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- Óvodások homokozója
- XGS24 - Befutott a Dragon Age: Veilguard új előzetese
- XGS24 - Jövőre érkezik az új Fable
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen