- Fotók, videók mobillal
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Remekül néz ki a szögletes Z Fold6
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Huawei Mate 50 Pro - blendemonda
Hirdetés
-
Kihagyták az NVIDIA-t egy új AI-hálózati szabványból
it Számos big tech cég összefogásával készült el egy új AI-hálózati szabvány, mindebből viszont kihagyták az NVIDIA-t.
-
Ismét mozgásban a Where Winds Meet
gp A kínai történelem és mitológia ihlette nyílt világú akció-RPG alkotás még mindig nem kapott megjelenési dátumot.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
Új hozzászólás Aktív témák
-
rígel
őstag
-
rígel
őstag
válasz hurrikan #11854 üzenetére
Te adnál 120 ezret egy kvázi garancia nélküli, ki tudja honnan származó HOX-ért?
Mondjuk ha megbízható, "nagymúltú" üzletről, nem túl régi gyártású és biztos forrásból származó gyárilag független darabról van szó, talán. De ha ezek valamelyike nem teljesül akkor messzire elkerülném...[ Szerkesztve ]
-
rígel
őstag
Te döntöd el, hogy megéri-e a kockázatot a pár ezer forintos árelőny. Nekem semmiképp nem érné meg, de a döntés a tiéd.
hurrikan:
"bolti garanciát" nem neveznék garanciának, mindenképp értékcsökkentő tényező, ha nincs rendes gyártói garancia, márpedig KZP azt írta hogy nincs ilyen.[ Szerkesztve ]
-
rígel
őstag
Biztos hogy szürkeimportos készülékről van szó, jó esetben nem szolgáltatói készülék.
Tudom hogy 20 eFt sok, de mérlegeld, hogy egy esetleges meghibásodás (korai példányoknál van néhány nagy esllyel bekövetkező probléma) esetén mennyi a vesztenivalód. Vagy ha el akarod adni, mennyivel kevesebbért teheted majd meg.
A gyártási időt a dobozon lévő szériaszámból tudod meg (S/N..) -már ha van doboz, vagy tényleg az adott készüléké- de kiolvasható a készülékből is. -
rígel
őstag
-
-
-
rígel
őstag
válasz gameresboy #12094 üzenetére
Frissítés előtt rendben volt? Router rendben, más eszköz látja?
-
rígel
őstag
válasz gameresboy #12097 üzenetére
Nem is látod a routert, vagy látod, de nem tudsz kapcsolódni?
Szerintem sw gond lesz, ha már próbáltad a soft resetet eredménytelenül, próbálkozz egy hard resettel. Ha valóban sw-es a gond az megoldja. -
rígel
őstag
válasz Avicularia #12249 üzenetére
Még a végén kiderül hogy jobban élünk mint a svédek vagy a németek, mert idehaza aztán hűde olcsóság van!
Ember! Gyereküléstől a TV-n át a videókameráig mindent külföldön érdemes megvenni, mert sokkal olcsóbb!! Sok esetben féláron tudod beszerezni a hazai árhoz képest!!
Azt aláírom hogy az ingatlan és a szolgáltatások drágábbak, de közel sem annyival, mint ahányszoros az átlagbér...[ Szerkesztve ]
-
rígel
őstag
válasz Avicularia #12251 üzenetére
Elhiszem hogy uncsi, de ha ez az igazság?! Egyébként te sem dolgoznál ott
De beszéljünk inkább a topic tárgyáról[ Szerkesztve ]
-
rígel
őstag
válasz Cingáriusz #12264 üzenetére
Sokat javult, nincs akadozás,mostmár benchmarkokban is veri az s3-ár, nem mint ha ez sokat számítana.
Javult Az akksiidő is.Talán a szolgáltatóknál olcsóbb.
-
rígel
őstag
válasz keIdor #12333 üzenetére
pü. ment!
Avicularia:
Így igaz, egy pixelhiba nem hiba. Van valami szabvány, ami teret enged, szabályozza hogy hány pixel- ill. alpixel hiba, mekkora területen számít hibának.
Persze olyan helyeken ahol fontos a vásárló ezzel nem szórakoznak, 1 alpixel után is cserélik[ Szerkesztve ]
-
rígel
őstag
válasz markyy18 #12373 üzenetére
Igen, függetlent és ne aggódj. Ide főleg kütyümániás geek-ek írnak. Sokszor olyan "hibákról" van szó, amelyek egy átlag usernek soha a büdös életben nem derülnek ki.
Egyébként már orvosolták a gyermekbetegségeket, az sw. is olyan, mint amilyennek a kezdetekben lennie kellett volna! -
rígel
őstag
válasz Cingáriusz #12377 üzenetére
Normális garanciával valamelyik mobilszolgáltatónál.
Sufni gsm-eket a bolti "garanciájukkal" kerüld. Persze vonzó lehet az olcsóbb ár.... -
rígel
őstag
válasz Cingáriusz #12380 üzenetére
Minél drágább? A szürkeimportos, ki tudja honnan való, sokszor brandelt, gyári garancia nélküli készülékeknél?
Én még áprilisban vettem a T-nél, 105 ezerre jött ki, a kedvezményes ár semmi extra előfizetés, a régi alapot hosszabbítottam meg.
Igaz hogy akkor volt egy extra 20%-os kevezmény és azóta felvitte a T egy tizessel az árat.
De még így is így a legolcsóbb ha megbízható forrásból származó, korrekt, gyári garanciával rendelkező készüléket akarsz.[ Szerkesztve ]
-
rígel
őstag
válasz Cingáriusz #12387 üzenetére
A megbízható forrásból származó garanciális, ÚJ készülékek ára jelenleg e körül mozog. Szolgáltatónál picit kevesebb. Ha ez sok, akkor alsóbb kategóriákban nézelődj inkább.
Persze sufnikban, és/vagy használtan valóban olcsóbb 10-20%-kal, de könnyen ráfizethetsz...csak biztos gyári garanciával vennék! -
rígel
őstag
válasz Cingáriusz #12394 üzenetére
Nem a T-mobile vállalja a garanciát, ott is gyártói garancia van, küldik a hivatalos szervizbe. Ha valóban nem érte víz biztosan nem hagytam volna annyiban....
-
rígel
őstag
válasz Cingáriusz #12397 üzenetére
Nem neked kell bizonyítani, a jótállás pont azt jelenti hogy a bizonyítási kényszer a gyártót/szervizet terheli. (ez azt hiszem csak az 1. évben van így, utána fordul)
Egyébként Fogyasztóvédelem...
Egyébként nekem csak jó tapasztalataim vannak a T garis ügyintézésével.Viszont itt láttatlanban tényleg te vagy a saras. Valószínűleg abnormálisan magas páratartalomban csücsült abban a táskában nagyon hosszú ideig, vagy ráfolyt valami, ami elpárolgott mire kivetted a táskából...
[ Szerkesztve ]
-
rígel
őstag
válasz Cingáriusz #12399 üzenetére
Akkor viszont hiba volt annyiban hagynod..
-
rígel
őstag
válasz S3RIOUS #12489 üzenetére
PÜ ment!
Egyébként tényleg várnék még, egy másik fórumon épp most írta egy tag hogy nála is előjött a HTC által egyébként elismert wifi probléma, viszont mivel nyitott, nincs garancia. (pedig semmi köze a kettőnek egymáshoz)
Most ahelyett hogy rossz esetben alaplap cserét, jó esetben új készüléket kapna, otthon saját szakállára nekiállhat a javításnak, vagy egy vagon pénzért megcsináltathatja. -
rígel
őstag
válasz Barnee88 #12601 üzenetére
Ugyan így voltam. Ugyanez volt a problémám, azzal nyitottam hogy szeretnék hasonló kategóriás cserekészüléket, mert nem tudom nélkülözni. Sajnos a tv. már nem kötelezi a szolgáltatót cserekészülék adására. Ígéretet kaptam, hogy rendelnek egyet, persze nem lett belőle semmi. Mivel sejtettem, 3 hetes szabadságomra időzítettem a szervizelést. Sajnos azt bele kell kalkulálni hogy nagy sansszal nem fogsz cserekészüléket kapni. Viszont cserébe új alaplapod, vagy új telefonod lesz, ami -pláne ha esetleg leejtetted már, vagy valamilyen sérülés van rajta- megéri azt a 2 hét várakozást.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen