- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Így nézhet ki a tömzsi Xperia 1 VI
- T Phone 2 5G - kétszer olyan jó
- Fotók, videók mobillal
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Xiaomi Mi 9 SE - csúcsimitátor
Hirdetés
-
Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
ph A vállalat egy olcsóbb fajta, két színben választható, vezetékmentes modellel és két érdekesen festő koncepcióval jelentkezett.
-
Pénzt akar a WhatsAppból a Meta, az AI majd segít
it Új AI-eszközöket kapnak a cégnek, a Meta célja, hogy több bevételt szedjen ki a WhatsAppból.
-
SGF24 - Befutott a Monster Hunter Wilds legújabb előzetese
gp Az új rész jövőre érkezik, ennél pontosabb dátumot nem kaptunk még sajnos.
Új hozzászólás Aktív témák
-
ferob
őstag
válasz siti23 #35684 üzenetére
Ha olvastad, akkor látod, hogy az Nvidia már nem nyújt támogatást a telefonban található AP37-es chipsethez, így a készülékhez újabb létező forrás se lehet, amiből adódik, hogy újabb android sem lehet Sense felülettel.
Csak, hogy értsed, az általad említett csapat is meglévő forrásból dologzott, mert ők sem tudnak csodát tenni, hogy a semmiből állítsák elő.
[ Szerkesztve ]
-
ferob
őstag
válasz jolti05 #35688 üzenetére
A töltőfej és az USB kábel gyári száma 79H00108-01M és 73H00331-00M, míg a headset száma 39H00004-00M.
Ha a készüléken gyárilag nem tudod kiválasztani a magyar nyelvet, akkor az egy másik régióba szánt darab, amire alapból nem tudod érvényesíteni a gyári garanciát, így feltételezem, hogy vagy külföldről vagy egy GSM boltból vásárolnád a telefont, de ettől függetlenül a rendszer nyelvét könnyen magyarra tudod állítani egy alkalmazás segítségével, amihez a leírást itt találod.
-
ferob
őstag
válasz jolti05 #35691 üzenetére
Az a készülék, amiben nincs benne a magyar nyelv, tehát nem is európai régiós, arra Európában biztos nem tudsz gyári garanciát érvényesíteni (sőt abban a régióban is ahova szánták, oda is maximum csak 1 évig, ami lejárt), de az is ezt mutatja, hogy azt mondod, magyar boltban, ami gondolom GSM garancia, ami az első évben "garancia", ami leginkább az, hogy megmagyarázzák az embernek, hogy a hiba nem hiba és elhajtanak (de ez mindegy is, mert már lejárt az első év), míg a második év az egy úgynevezett szoftver garancia, amivel semmit nem tudsz kezdeni, mert te is vissza tudod állítani a gyári beállításokat a menüből.
A rendes gyári garancia nem boltra vonatkozik, mert a gyártó szervizpartnere (TeleMax) foglalkozik a dologgal, így az ő szervizpontjaikon adható le a készülék, mert ők foglalkoznak a gyári garanciás készülékek javíttatásával, míg a bolti garanciás készülékeket legjobb esetben is csak házon belül és nagy valószínűséggel kontár módon javítják meg, feltéve akkor, ha nem az az üzletpolitikájuk, hogy a vásárlót elhajtsák a hibás készülékkel, de mint mondtam, az általad említett készülékhez már csak szoftveres garancia lehet, ami semmit nem ér.
Bővebbet erről akkor tudhatsz meg, ha rákérdezel az eladónál, hogy honnan vette és pontosan milyen garanciával, mert szinte biztos, hogy az a helyzet, amit felvázoltam és már lényegében semmilyen értékelhető garancia nincs a készülékre.
Annyit még hozzátennék, hogy ne hagyd magad megtéveszteni az EU garancia elnevezésű parasztvakítással, mert az pontosan a bolti garanciát jelenti, csak jobban hangzik, de ezek rendre 1+1 évet takarnak, ahol a második év minden esetben egy szoftveres garancia, amit semmit nem ér. -
ferob
őstag
válasz kirkri #35695 üzenetére
Na igen, akkor ebben az esetben a nyelv elérhetőségét a telefonban ne vegyük figyelembe.
Más:
Egyik ismerősöm az miatt rágta a fülem, hogy hogyan lehetne a teljesen gyári Sense rendszerre 4.4-es kinézetet varázsolni, de úgy, hogy az állapotsáv is megváltozzon az új árnyékolt verzióra.
Az alábbi képen látható az eredmény, amit KK Launcher-rel értem el, ha valakinek hasonlóra lenne ingere.[ Szerkesztve ]
-
ferob
őstag
válasz Zsirmanc #35700 üzenetére
Kivételek mindig vannak, itt inkább a dolog arról szól, hogy ez többségében így működik és jobb felkészíteni az embert, ha ennyire számít a készülékre a garancia.
(#35701) fs-zsoci: Sajnos, ha már azóta többször volt belépve az illető és úgy nem válaszolt, akkor bármi előfordulhat, így én se bíznék benne.
Ha továbbra sem válaszol a garanciális kérdésre, akkor nyugodtan írhatsz alá, hogy ott valami csúsztatás van, mert ezzel semmilyen szabályt nem szegsz meg, sőt inkább segítesz másoknak. -
ferob
őstag
válasz lsebestyen #35716 üzenetére
Mivel a telefon *** UNLOCKED ***, ami azt jelenti, hogy nyitott a bootloader, ezért már nincs mit nyitni rajta, viszont így már lehet, hogy olyan ROM van a telefonon, ami alapba rootolva van.
Amennyiben gyári rendszer van a telefonon, akkor előbb egy custom recovery kell a készülékre, de így akkor már célszerűbb felrakni egy ARHD ROM-ot, ami teljesen gyári, pár olyan hasznos módosítással, mint pl. a root hozzáférés.
[ Szerkesztve ]
-
ferob
őstag
válasz lsebestyen #35729 üzenetére
Nem működik, már csak azért sem, mert egyrészt ez nem a One X-hez való, hanem az XL verzióhoz, így teljesen rossz topikban jársz az xda-n, másrészt azért, mert ez egy nagyon régi dolog és már az XL verzióval se működik, mivel többször frissült a bootloader, de ezektől függetlenül se működne, mivel bármilyen módosításhoz nyitni kell a telefon bootloaderét, így a rootoláshoz is.
-
ferob
őstag
válasz szmorocz #35733 üzenetére
Ne hagyd magad átverni, mert nem létezik a telefonhoz nagyobb akkumulátor, leszámítva a kicsit nagyobb HOX+ akksit, de arra szinte meg se éri kicserélni, mindenképp add szervizbe, mert rengeteg dolgot kicserélnek és még az is előfordulhat, hogy egy teljesen újnak kinéző készüléket kapsz vissza, mert a készülékházat is lecserélik, ha nem illeszkedik a szétszedés után megfelelően.
(#35734) Tyer: A szolgáltatót sehogy nem tudná lehúzni, mivel a javítás az nem nekik kiadás, elvégre nem is ők javítják.
(#35735) Heroldg18: Nem flashelted a ROM-hoz tartozó boot.img fájlt, ezért tapasztalod az általad leírt hibákat.
[ Szerkesztve ]
-
ferob
őstag
Vigye egyből a gyártóhoz?
Nem a HTC szervizeli a készülékeket, hanem a VSP Data, a logisztikai partnerük pedig a TeleMax, aki eljuttatja hozzájuk a készüléket, így a gyártóhoz akkor se tudná vinni, ha akarná.
(#35738) szmorocz: Amennyiben a készüléked még sosem volt szervizben, akkor mindenképp szétszedik a telefont és 2 oldalnyi alkatrészt cserélnek majd rajta, valamint távtartót is tesznek a WiFi érintkezőhöz, kicserélik a hangszórót és a akkumulátort is, de nagy valószínűséggel a készülékházat is, mivel szinte a fél telefont lecserélik, sőt ha netán sárgul a kijelződ mikor felmelegszik a telefon, akkor azt is kicserélik, úgy viszont külsőre egy teljesen új telefont kapsz vissza.
Ha pár napot meg szeretnél magadnak takarítani a szervizeléssel kapcsolatban, akkor egyenesen a TeleMax egy szervizpontjánál add le, ami nálad jelen esetben a 4024 Debrecen, Darabos u. 18. és ott a Szigi-Vill Bt., így ha itt adod le, akkor előbb kapod vissza a készüléket, mintha a szolgáltatónál adnád le, de ebben az esetben nem jár kölcsönkészülék.[ Szerkesztve ]
-
ferob
őstag
válasz szmorocz #35744 üzenetére
Ott a hozzászólásom végén, hogy a TeleMax nem ad kölcsönkészüléket, de az oka egyszerű, mivel velük semmilyen szerződésben nem állsz, ezért nem is kötelesek ilyesmit biztosítani.
(#35745) kirkri: Ha még nem javíttatta és másfél éves a telefon, akkor bőven elég csak azt ráíratnia a lapra, hogy gyenge WiFi jel (amit jobb is, ha megcsináltat, mielőtt előjön neki), mert akkor úgyis szétszedik a távtartó berakása miatt, ha meg mellé kéri, hogy azt is írják rá, hogy gyorsan merülő akkumulátor, akkor úgyis kicserélik azt is, ha már megbontják a készülékházat a szokásos alkatrészek első cseréje miatt, de persze ettől függetlenül lefuttathatja azt a tesztet, mert legalább tudja, hogy hogyan áll az akksi élettartama.
[ Szerkesztve ]
-
ferob
őstag
válasz szmorocz #35747 üzenetére
Optimista vagy, mert lehet, hogy a szolgáltatónál se lesz micro SIM foglalattal rendelkező készülék, így akár biztosíthatnak valami teljesen más, teljesen alap készüléket is, és ezt tapasztalatból mondom, mert a családban már pont jártunk így és a telefon munkaeszköz.
Akkor én megkérdeztem tőlük, hogy van-e SIM kártya adapterük átalakítani a meglévőt, de persze nem volt, és ha lett is volna, akkor is meg kellett volna venni, így megnéztem a webshopba, ha már úgyis venni kell, persze volt 100 forintért, csak ezzel meg az volt a gond, hogy 2 munkanap alatt tudtak volna küldeni, 1000 forintos szállítási költséggel, így felhívtam az ügyfélszolgálatot, persze ott ezen segíteni nem tudtak.
A lényeg az, hogy nem biztos, hogy azért mert ők adnak egy készüléket kölcsön, akkor azzal te el is leszel addig, míg javítják a másikat.
-
ferob
őstag
válasz Csari93 #35751 üzenetére
Tehát CM11-et használsz és nem szereted a fastbootot?
Nem értem, hogy ezen mi a szeretet kérdése, ha valaki teljesen másik ROM-ot használ a telefonon, főleg, ha tisztában vagy a dolog menetével, valamint szinte semeddig nem tart felrakni egy kernelt.A leírás általában azért van, hogy kövesse az ember, hogy elkerülje az esetleges hibákat, így mivel nagy valószínűséggel változott a kernel, ezért fel kell újra rakni, mint az általad említett hiba is ezt jelzi.
-
ferob
őstag
válasz Arminnn #35766 üzenetére
Lefuttattad a HTC funkció tesztek közül a giroszkópra vonatkozót?
Ha nem, akkor ez a tárcsázóból érhető el a *#*#3424#*#* karaktersorozat bevitele után, ahol a G-Sensor Test részt kijelölve, majd a telefont egy vízszintes felületre helyezve lefuttatható az erre vonatkozó teszt, ami a megfelelő működés esetén a zöld színű G-Sensor PASS szöveggel jelzi, hogy működőképes.
Ha valami probléma lenne, akkor még a gyári beállítások visszaállítását megpróbálhatod, de ha így sem működik, akkor biztos, hogy hardveres problémával állsz szemben, ami csak az alaplap cseréjével orvosolható.
[ Szerkesztve ]
-
ferob
őstag
válasz Tikakukac #35778 üzenetére
Nem lehet teljesen gyári állapotra visszaállítani a telefont, mert mindenképp *** RELOCKED *** lesz a bootloader állapota, ha visszazárod, így garanciális javítást biztos nem fognak megejteni.
Valamint semmilyen RUU nem fog működni a telefonon, mert a HBOOT verziónak a készüléken alacsonyabb vagy azonos verziójúnak kell lennie, de ez nem tud előfordulni, mert már régóta nincs elérhető friss RUU a telefonhoz.
Ettől függetlenül a gyári szoftverre vissza tudsz állni, ha felraksz egy a telefon CID-jének megfelelő Nandroid mentést pl. innen, de ez a bootloder állapotán nem változtat, mert a bootloader nyitása egyenlő a garancia elvesztésével.
[ Szerkesztve ]
-
ferob
őstag
válasz Tikakukac #35784 üzenetére
Ennél a telefonnál kijelző kontakt probléma, mint típushiba?
Szerintem nem csak én nem hallottam ilyenről, de senki ezen a fórumon.A garanciáról meg annyit, hogy ha már a boltba kell visszavinni a telefont és nem a hivatalos TeleMax szervizpontban leadni, akkor a gyártói garancia nem jön szóba, de ha még szóba is jönne, akkor az teljesen biztos, hogy nyitott bootloaderrel nem fogják megjavítani a telefont garanciában, legalábbis a VSP Data biztos nem.
Ha maga a bolt egy saját szervizese javítja meg, akkor én a helyedben felkészülnék arra, hogy valamilyen utángyártott kijelzőre cserélik, minimalizálva a költségeket, de persze ez a legrosszabb eset, ami nem feltétlen kell, hogy bekövetkezzen, ha javítják egyáltalán.
[ Szerkesztve ]
-
ferob
őstag
válasz Tikakukac #35786 üzenetére
Ha gyári garanciás, akkor az odáig teljesen jó, akkor is, ha nem viszed a TeleMaxig, mert majd a bolt elküldi, de ettől függetlenül azt a telefont, amelyiken egyszer már nyitották a bootloadert, azt kétlem, hogy meg fogják javítani, szóval a "nem sűrűn" kijelentés is túlzás sajnos, főleg azért, mert mostanában minden nyitott bootloaderes telefont visszadobnak, de persze ne legyen igazam és akkor minden rendben.
[ Szerkesztve ]
-
ferob
őstag
Az, hogy az a hitelesítési hiba mi, azt csak te tudhatod, már csak azért is, mert csak ezen a képen kismillió alkalmazás látszik, hogy fut.
Mindenesetre biztos akkor jön elő, amikor éppen megszakad pl. a mobil adatkapcsolatod valamilyen esetleges ellenőrzés vagy bejelentkezés közben.(#35792) Tikakukac: Érdekes, hogy a fél életét ismered a boltosnak, de ettől még, mert valakinek köze van ott a bolthoz vagy épp volt, nem fog jobban érteni hozzá, inkább csak megnyugtat valami szöveggel, mert ez az érdeke, ettől függetlenül csak elküldik a központba továbbításra a VSP Datához.
[ Szerkesztve ]
-
ferob
őstag
válasz Tikakukac #35794 üzenetére
Csak, hogy érezd, hogy miről van szó, olvasd el az alábbi rövid példát, ami bemutatja, hogy mennyire nem szükséges a hozzáértés a szervizelési folyamat lebonyolításához Magyarországon.
A saját HOX telefonom első javításakor, mikor még nagyon drága és új telefonnak számított, felhívtam a TeleMax-ot, hogy hol lehet leadni, mert az oldaluk szerint a város, ami megyeszékhely, közelében sincs szervizpontjuk.
Persze jól láttam az oldalukon is, így egyből kiderült, hogy csak az van, ami le is van írva, így elmentem oda, nem volt közel, persze egyből ki is szúrt velem a fiatal srác (aki egyedül kezeli az összes TeleMaxos beérkező telefont, de erről majd később), mert a bolton ki volt rakva, hogy szabadságon lesznek még egy jó ideig.
A TeleMax utána nem volt elérhető telefonon legalább 2 napig, mert az az idő, amit megadnak, hogy lehet őket hívni, az semmit nem jelentett.
Akkor még nem tudtam, hogy megint ugyanazzal az emberrel beszélek, mikor sikerült őket elérnem, ezért elmondtam, hogy jól kiszúrtak velem, ő meg csak hallgatott, majd elküldött egy másik szervizpontba, hogy na ott le tudom adni és egyúttal meg is mondta melyik napokon viszik el a készülékeket, így nem kell még többet várjak a javításra.
Elvittem oda, ahol még szürreálisabb eset történt meg, mert a kedves alkalmazott megpróbálta szétszedni a HOX telefont, hogy megnézze az IMEI-t, majd mikor szóltam neki, hogy nem lehet, akkor értetlenül nézett, hogy hát pedig másik HTC telefont szét lehetett...
Mintha minden típusnak egyezőnek kéne lenni.
Azt meg nem is említem már meg részletesen, hogy utólag kiderült, hogy az ottani bolt tulajdonosa, aki egyben intézi a szervizeléssel kapcsolatos dolgokat (amúgy ők is egy szerviz, szóval a hozzáértésnek minimum mutatkoznia kéne) akkora egy neveletlen bunkó, hogy legalább 2 hétig használta a telefont és hitegetett, hogy már javítják a cseheknél, míg a TeleMax erről semmit nem tudott, mert fel se küldték nekik.
Sok ezer forintomba került az egészet kideríteni, hogy hol a telefon és hogy elérjem mindig a TeleMaxot, ahol mindig ugyanazzal a sráccal beszéltem, aki mindig engem utasított, hogy akkor keressem meg a szervizpontot és járjak utána, ami ezek után már kifejezetten terhes lett és megmondtam neki, hogy intézkedjen most már ő, mert amúgy ez az egész folyamat alatt 4x ígérte meg, hogy visszahív és sose tette, mindig nekem kellett próbálkozni hosszú órákon át, de már be se kellett mutatkozzak vagy IMEI-t mondjak, hogy tudják, hogy mi a helyzet, csak szóltam hogy a HOX és már egyből tudta kiről és miről van szó.
Utána mikor forrósodott nekik is a helyzet, akkor hirtelen kiderült, hogy hetekig a telefon "egy dobozban állt" a szervizpontban véletlenül, amit jól nem hittem el, mert leadáskor is a szervizpontos nagyon szemezett a telefonnal, hogy milyen szuper és még ilyen nem járt náluk.Úgyhogy így röviden ennyit arról, hogy a TeleMax csak egy logisztikai partner és fele annyira nem foglalkoznak a dologgal, főleg úgy, hogy ők is kialakítanak maguknak külön logisztikai partnereket, mint szervizpontok, így ezek még annyira se fognak érteni hozzá vagy épp foglalkozni a dologgal, mert itt nem erről van szó, hanem csak arról, hogy a HTC kifizeti a TeleMaxot, a TeleMax pedig a saját átvevőhelyként szerződött üzleteit, utána pedig mindenki boldog és nem érdekli őket semmi más.
[ Szerkesztve ]
-
ferob
őstag
válasz thommypl #35799 üzenetére
Igazából ez leginkább a fülhallgatód hibája és azon se lepődnék meg, ha akkor fordulna elő, amikor elmozdul a csatlakozó az aljzatban, de ettől függetlenül megoldás az éppen lenne rá, de az csak megnehezítené a telefon használatát (pl. megerősítés hívásnál, headset funkciók korlátozása stb.), de egyszerűbb egy olyan fülhallgatót használni, amivel nem jelentkezik a probléma.
-
ferob
őstag
válasz lsebestyen #35806 üzenetére
Van egy egyszerűbb megoldás, ami nem igényel root hozzáférést és nem zavar be az értesítések megfelelő jelzésébe, valamint még alkalmazás sem kell hozzá, ez pedig csak annyi, hogy mikor olyasmit csinálnál, aminél zavar a kapacitív gombok világítása, akkor addig tartod lenyomva a bekapcsoló gombot, míg el nem kezd villogni a kapacitív gombok háttérvilágítása, majd elengeded, így addig nem kapcsol vissza a világítás, míg be nem kapcsolod újra a képernyőt.
[ Szerkesztve ]
-
ferob
őstag
válasz Bazijoe73 #35811 üzenetére
Arról kérdeztél, így arra válaszolt, szóval valószínűleg te teljesen másképp gondolod az árát, ezért hiszed, hogy nem pontosan arra válaszolt.
De konkrétan ilyen okokból kár kérdezgetni az árát, mert biztos, hogy magad szerint többet ér, mint amennyiért el is tudnád adni, de ettől függetlenül szinte semmivel sem tudod többért eladni, mint a simát.
Összességében a legjobban akkor jársz, ha megtartod, de persze, ha pl. mindenképp le akarod cserélni, akkor ez teljesen mindegy.
-
ferob
őstag
válasz vivien1107 #35814 üzenetére
Ha felraktál olyan billentyűzetet, amilyen tetszik, akkor utána nem elég engedélyezni, mert a beviteli módoknál ki is kell választani, amit úgy tudsz megtenni, ha pl. SMS írás közben lehúzod az állapotsávot és ott a beviteli mód kiválasztására kattintasz.
Azt viszont érdemes szem előtt tartani, hogy azért, mert neked van egy billentyűzeted, ami engedélyez bizonyos hangulatjeleket beszúrni, az nem azt jelenti, hogy a másiknál az ugyanúgy meg is fog jelenni, mert ez függ a telefontól, a rajta futtatott rendszer fajtájától és attól is akár, hogy rendelkezik-e ugyanazzal a programmal, amivel te.
[ Szerkesztve ]
-
ferob
őstag
válasz fravik #35818 üzenetére
Mindenképp próbáld meg visszaállítani a gyári beállításokat, de félő, hogy ez sokat nem fog segíteni rajta, mert valószínűleg nem szoftveres eredetű a probléma.
Ha a leeséstől elrepedt a digitizer, akkor azért érhette elégséges behatás a telefont, hogy hardveres hibája legyen.
-
ferob
őstag
A felsorolásodban a legtöbb pont olyan általánosságokat tartalmaz, amit egy ilyen kategóriájú telefonnál, de talán amúgy is, teljesen felesleges felhozni, mert vagy elhanyagolható a különbség vagy a telefon mivoltából adódóan nem kimondott céleszköz az adott dologra való használathoz.
Így a két telefont figyelembe véve, kapásból ki is lehet húzni pl. ilyesmit, hogy stabilitás és megbízhatóság, mert én már jó rég nem láttam ebben a kategóriában olyan készüléket, ami a gyári szoftverével küszködött volna, de mivel említetted, hogy másik ROM-ot raknál rá, így ez már nem a telefon függvénye attól kezdve.
A zenelejátszásról annyit, hogy ilyen kategóriában maximum a fül- vagy fejhallgatód fogja leginkább eldönteni azt, hogy hogyan szól az, amit hallgatsz.
A GPS modult nézve, mindkét készülék használja a GNSS adta lehetőségeket, így itt sincs különösebb különbség.
A kijelző kapcsán nem kérdés, hogy a HTC által használt SLCD2 végeredményben jobb, mint a SAMOLED.
A kamerát figyelembe véve, a HOX+ egy f/2.0, míg a másik készülék egy f/2.6 maximális apertúrájú optikával rendelkezik, de az, hogy ez neked mennyire számít, az leginkább rajtad múlik, de mindkét készülékkel lehet jó képeket készíteni bármilyen eseményről a facebook-ra, minden más komoly dologra meg ott a tükörreflexes fényképezőgép.
Ami még fontos lehet, az az, hogy a HOX+ nem kopik, mert anyagában festett, valamint matt és finom tapintású.
-
ferob
őstag
válasz lcee79 #35827 üzenetére
Így kapásból két dolog jut eszembe, az egyik, hogy bár be van kapcsolva az USB hibakeresés, a telefon mégsem úgy kapcsolódik, ami ugye egyszerűen ellenőrizhető az állapotsávon, ami ha előfordul, akkor én csatlakoztatott állapotban ki, majd újra be szoktam kapcsolni a hibakeresést, vagy a másik, amire még gondolok, az az, hogy le van tiltva a HTC Sync Manager vagy egy másik, ehhez kapcsolódó alkalmazás a telefonon.
A fenti két esetben ez a hibaüzenet jelenik meg, így gondolom valami hasonló dolog áll fenn.
-
ferob
őstag
válasz Weeman1 #35831 üzenetére
Ebbe kár is belekezdened, hogy te láttál abban a topikban pár embert, aki váltott, mert ebből mégis mit kéne levonni?
Válassza a kérdező azt a telefont, mert páran váltottak? Ne már.Főleg, hogy a HOX+ telefont kérdezte, ami sokak téves felfogása szerint, nem csak a nagyobb akkumulátorban különbözik a simától.
Eddig nem akartam szólni, de alapba, hogy lehet azt írni, hogy ezek a szempontok alapján, amit a kérdező írt, te azt javaslod?
Soha nem szerettem ezeket a dolgokat, mikor valaki csak azért ír az adott topikba, hogy jól megmondja melyik a jobb, mert neki már volt hasonló készüléke, de tényekkel semmit nem támaszt alá.De még ettől eltekintve is, a zenelejátszás, gps, stabilitás, megbízhatóság, kijelző és kamera szempontok alapján egyértelműen a másikra szavazol, miközben a kijelzőt és a kamerát leszámítva teljesen általános dolgokat kérdezett, amiben nem fog különbözni a kettő egymástól, míg a kijelzője sokkal szebb a HTC-nek.
A kamerával kapcsolatban, sokszor a másik élesebb képet készít, ez rendben, de ettől nem lesz egyértelmű a választás.Viszont meséljük el akkor a kérdezőnek, hogy amennyiben pl. kihúzós tokban tárolja vagy folyton a zsebébe csúsztatja azt a készüléket, akkor lekopik a krómcsík vagy azt, hogy a fényes burkolat olyan lesz, mint egy 10 éves bemattult fényezés és idővel a gombokkal is problémája lesz és nyekeregni, kattogni fog.
Ja és mielőtt megkapnám a stigmát, hogy Samsung ellenes vagyok, elmondom, hogy van egy 4-es minim is, egyéb okokból.
[ Szerkesztve ]
-
ferob
őstag
válasz Weeman1 #35833 üzenetére
Igen, szerinted erről van szó, míg a valóságban arról, hogy érvekkel támasszuk alá, hogy a kérdező dönthessen a saját igényei alapján és ne fusson egy olyan előre nem látott dologba, ami miatt megbánja.
Tudod lehet, hogy számodra ez ismeretlen, de én pl. úgy állok hozzá, hogy segítek, mert lehet, hogy éppen hasonló helyzetben majd nekem is kellhet segítség, hogy ne fussak bele bármilyen hibába.
De gondolom a te meglátásod szerint inkább azon ügyködök, hogy ilyet vegyen, mert nekem biztos jobb lesz tőle, de én nem abban a korban vagyok, ahol ez számít valamit, nem mintha amúgy bármit is számítana egyéb esetben, hogy valaki másik márkát vesz.
-
ferob
őstag
válasz csiktor604 #35837 üzenetére
Annyit tennék hozzá, hogy ezek után én a helyedben jelenteném az aukciós oldalon, hogy nem a valóságnak megfelelő és hibás terméket árul, ezért szankcionálják, mert ha más is tett már rá panaszt vagy ezek után fog, akkor tesznek róla, hogy ne árulhasson többet, ami lehet, hogy megóv másokat a hasonló problémáktól.
Másoknak meg én is azt ajánlom inkább, hogy a TeleMax-on keresztül kérjenek árajánlatot a telefonjuk javítására, még akkor is, ha nincs rá garancia, mert úgy legalább egyből észreveszik, ha valami nincs rendben a telefonnal.
-
ferob
őstag
válasz Mythsardan #35850 üzenetére
HTC One X Max nem létezik, de ettől eltekintve, ha valakinek hardveres problémája van, akkor az biztos, hogy arra nem a bootloader nyitása és a garancia elvesztése lesz a megoldás.
A HTC One telefonoknál volt lilulás probléma a kamerával, de ennek semmi köze a One X kamerájához, mivel teljesen más hardver, így a problémád nem is tudott megoldódni hasonló próbálkozással.
De ezek után bennem felmerül a kérdés, hogy valóban One X készüléked van-e?
Ki gondolta volna?
Mert lehet, hogy teljesen rossz topikban jársz.A másik leírt hiba alapján az esélye megvan, hogy valamit nagyon elrontottál, (amin nem lepődnék meg, tekintve, hogy egy teljesen másik hardverre szánt fájlokkal cserélgeted a telefonon levőket) és az miatt lett tele a tárhely, de ezt könnyen ki tudod deríteni, ha újra felrakod a gyári ROM-ot.
Ha nem erről van szó és komolyabb a probléma, akkor valószínűleg egy hibás eMMC chippel állsz szemben (de kétlem), ami szintén hardveres hiba és csak az alaplap cseréjével orvosolható.[ Szerkesztve ]
-
-
ferob
őstag
válasz #41180928 #35873 üzenetére
Olyan nincs, hogy egy teljesen másik alaplappal, ami hibamentes, te pontosan azt a hibát kapod, ha te nem tetted véletlenül tönkre azt is.
Így, ha az alaplapok mégis jók, akkor inkább az általad használt mentés vagy egy nem megfelelően elvégzett flashelés az oka.
Esetleg még, ha te csak repülőgép üzemmódnak hívod azt, hogy a telefon nem lát SIM kártyát, akkor annyit hozzátennék, hogy addig a telefon nincs repülőgép módban, míg nem jelenik meg az ikonja, ezért én inkább egy hibás SIM kártyára gyanakodnék, ami akár lehet éppen pl. egy vágás miatt is, de ettől ez még egyáltalán nem jelenti azt, hogy egy másik telefonban egyáltalán nem működik, így ezt önmagában kevés kipróbálnod.
[ Szerkesztve ]
-
ferob
őstag
válasz pixelblondie #35881 üzenetére
A szolgáltató oldalán van a hiba, így ha csak nálad jelentkezik és másnál a közeledben nem, akkor telefonálj az ügyfélszolgálatnak és megoldják.
-
ferob
őstag
válasz pixelblondie #35884 üzenetére
Én még mindig fenntartom az előző álláspontomat, hogy a megfelelő beállítások mellett ilyen esetekben fordul elő ez a hiba, valamint én nem feltétlen hinnék el mindent az összes ügyintézőnek, mert sajnos sokszor azt se tudják, hogy miről beszélnek.
Ha a hálózatra már próbáltál újra kapcsolódni, akkor esetleg a hosszan nyomva tartott bekapcsoló gombos újraindítást még megpróbálhatod, de kétlem, hogy bármit változtatna.
-
ferob
őstag
válasz pixelblondie #35888 üzenetére
[ Szerkesztve ]
-
ferob
őstag
válasz pixelblondie #35893 üzenetére
Gondoltam, hogy szolgáltató oldali a probléma, de sajnos ez mindig így van, hogy a bővítő csomag lemondása után újra kell aktiváltatni a díjcsomag részét képező csomagot, legyen az bármi.
[ Szerkesztve ]
-
ferob
őstag
válasz Emilchen #35907 üzenetére
Rövidebb módszer nincs, mivel azok a telefonok, amelyek nem listázzák a magyar nyelvet, azokat sehogy nem állítod át magyarra szimpla nyomogatással, főleg úgy, hogy 4.2.2 alatt egy alkalmazásnak a nyelv megváltoztatásához külön engedély szükséges, amit csak adb-n keresztül lehet megadni.
Minden telefon a gyári beállításokra való visszaállítás után angolul indul, így utána kell a listában kiválasztani a magyar nyelvet, mivel a te telefonod hazai szolgáltatótól van, ezért alapból nem fordulhatott elő az az eset, hogy nincs a listában a magyar nyelv, mert azok a telefonok többnyire nem is európai régióba szánt darabok.
Így inkább ne is említs semmilyen titkos módszert, amit te sajnos nem láttál, mert azt a két perces műveletet, amit megcsináltak neked a szolgáltatónál, azt bárki meg tudja csinálni, akinek a listában van a magyar nyelv.
A frissítés, amiről kérdeztél, az pedig csak egy szimpla alkalmazás frissítés volt, így nincs különösebb jelentősége.
-
ferob
őstag
válasz icepeti #35912 üzenetére
Teljesen mindegy, hogy mennyire tört össze, mert össze van ragasztva a digitizer a kijelzővel, ezért senki nem fogja neked elvállalni, mert csak tönkretenné az egészet, arról nem is beszélve, hogy ha valami csoda folytán mégis sikerülne szétválasztani, akkor utána nem lehetne olyan jól megragasztani, mint amilyen előtte volt.
Sajnos, ha azt akarod, hogy ne legyen törött, akkor egy komplett kijelzőt kell, hogy vegyél.
[ Szerkesztve ]
-
ferob
őstag
válasz lsebestyen #35923 üzenetére
Tejesen jó úgy, ahogy le van írva, mert a felrakáshoz nem kell a boot.img, csak a ROM használatához.
-
ferob
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Politika
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen monitort vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Revolut
- Milyen okostelefont vegyek?
- Kerékpársportok
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen