- Honor Magic V2 - origami
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Milyen okostelefont vegyek?
- T Phone 2 5G - kétszer olyan jó
- Telekom mobilszolgáltatások
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy Watch Active 2 - láthatatlan gyűrű
- Google Pixel topik
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- iPhone topik
Hirdetés
-
Ingyen osztogatja a Samsung a Galaxy Watch FE-t
ma Pedig még nem is létezik. Közben befutott a szuperfényes Watch Ultra specifikációja.
-
Frissítve! Summer Game Fest 2024 - Az összes bejelentés egy helyen!
gp A show késő este kezdődik, de utána az összes trailert összegyűjtjük egy helyre.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz BlackLamb #25 üzenetére
Nem, egy hangformátum, amelynek lejátszásához megfelelő hangprocesszor kell (kicsit olyan, mint a Dolby Atmos például). A DTS:X a DTS válasza a Dolby Atmos-ra. A DTS Headphone X pedig azt ígéri, hogy egy sima fülhallgatón keresztül képes lesz a térbeli hangokat megfelelően megszólaltatni, és a hangok helyzetét objektum alapúan tárolják (a hagyományos térhangzásnál ugyebár előre le volt mentve, hogy melyik hangcsatornán mi szólaljon meg, ennek hátránya, hogy egy 5.1-es hangot mondjuk egy 7.0-ás rendszeren már nem volt olyan jó megszólaltatni), vagyis a hangprocesszor számolja ki azt, hogy minek is kell megszólalnia. Elviekben mehet szoftveresen is, ennyire mélyen nem vagyok benne.
Egyébként ez nem új dolog, PC-n lassan 20 éve az Aureal A3D mutatta be ezt, és nagyszerűen működött (aztán a Creative nevű cég kreatívan beszántotta az Aureal-t).
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen