Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bontabela73

    aktív tag

    válasz mateo91 #16185 üzenetére

    Szia!

    Pozitív fejlemény van a Telekom TVGO kapcsán.

    Ma felhívtam a T ügyfélszolgálatát és valahogy egy olyan ügyintézővel sikerült beszélnem, aki türelmesen végighallgatott és tudott is elég értelmes dolgokat mondani. Nem próbált meg lekoptatni, amint meghallotta, hogy mi a gondom.

    Röviden: elmondtam, hogy a Telekom TVGO használata közben tavaly év vége óta szaggat a hang. Azelőtt nem volt baj. Mondtam, hogy milyen telefonom van. Az ügyintéző azt mondta, hogy a különböző telefongyártók különböző módokon esetleg lassíthatják/korlátozhatják a készülékek teljesítményét azért, hogy az akku üzemidejét növeljék (pl. almáék). Erre megkérdeztem, hogy ha kikapcsolom az akku beállításoknál az energiatakarékos üzemmódot, az esetleg segíthet? Azt mondta,, hogy valószínűleg igen.

    Kipróbáltam, most már jó a hang! Kipróbáltam a Teljesítmény üzemmódban is, kifogástalan a hang- és képminőség.

    Da pacem, Domine!

Új hozzászólás Aktív témák