- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Telekom mobilszolgáltatások
- Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Ilyen lesz a Honor 200 és 200 Pro
- Apple Watch
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
Hirdetés
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
ph Ezúttal monitorokat, processzorhűtőt, házat, routert, tápokat, egérpadot és akciókat tereltünk be a szombati karámba.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
jerry311
nagyúr
Nem látom az (x)-et
-
jerry311
nagyúr
válasz Roadhammer #10 üzenetére
Attól függ, mit vállal a szerviz és hogyan. Nyilván a vevőnek az a legkedvezőbb, ha sikertelen javításért nem fizet, viszont már akkor is be van szerelve az új töltő IC. Nevezhetjük ezt akár a szerviz üzleti kockázatának is, kérdés, hogy bevállalják-e vagy a megrendelőre terhelik.
Kb. mint az LCD és a pixelhiba. 1M pixelből ha 5 döglött az még belefér, így adja el a gyártó, ennek tudatában veszi meg a vásárló.
-
jerry311
nagyúr
Ez a suttyó szerviz módszer. (saját véleményem)
A korrekt szerviz módszer meg, hogy akkor fizet a megrendelő, ha a probléma meg lett oldva.
Én megrendelő oldalról elvárom, hogy egy számomra ismeretlen szerviz, ismeretlen képességű szerelője vállalja be a sikertelen javítás költségét. Ha erre nem hajlandó, akkor majd eldöntöm, hogy velük javíttatom vagy máshol.
Nyilván, ha erre egyetlen szerviz sem hajlandó, akkor kénytelen a megrendelő állni a költségeket.Pl. olyan helyről sem vásárolok, ahol előleget kérnek, hogy beszerezzék nagykerből az egyébként raktáron lévőnek megjelölt terméket. Komolytalan. Most akkor raktáron van vagy nem? Ha raktáron van, akkor tessék ideadni, kifizetem, viszem. Mindenki boldog. Ha eleve átvertek azzal, hogy persze van, gyere vigyed aztán pofára esés van, akkor mi biztosítja, hogy később nem vernek át még jobban?
-
jerry311
nagyúr
válasz Keeperv85 #27 üzenetére
Ez attól függ, hogyan tervezték és milyen követelményeket támasztottak a táppal kapcsolatban. Ha a telefont arra tervezik, hogy a saját gyári töltőjével ne égjen le, az olcsó utángyártottakban pedig nincs áram és/vagy feszültség korlát, ami ezt megakadályozná...
Ennek persze ellentmond, hogy az is megdögölhet, ami egész életében csak gyári töltőt látott.
Harmadikként pedig ott vannak az utángyártott töltők, amik aztán annyira olcsók, amennyire csak lehet, annyi alkatrészt spórolnak ki, amennyit csak lehet, meg úgy általában is a fő szempont, hogy olcsó legyen. -
jerry311
nagyúr
válasz Keeperv85 #29 üzenetére
Hogy hova építi be a védelmet az Apple az csak rajta múlik. ha jól van megoldva, akkor teljesen mindegy, hogy a telefon kapcsol le vagy a töltő. Nagyjából csak egy vezeték van a kettő közt.
Lehet hogy pár ezresből kijön egy komoly kapcsolóüzemű tápegység, de amikor 1 EUR-ba belefér a töltő, a vezeték és még a postaköltség is Kínából bárhova, akkor az nem komoly kapcsolóüzemű tápegység hanem ipari hulladék, ami talán nagyjából tudja az elvárt feszültség és áram értékeket anélkül, hogy nagyon hamar elpukkanna.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen