- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Android szakmai topik
Hirdetés
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
Új hozzászólás Aktív témák
-
.DLL
veterán
Szerintem nem azt kéne nézni, hogy adott idő alatt hány százalék töltődött az akkukba, vagy hogy mindig a 80%-ot nézzük, és az elérhető 30-40 perc alatt, mert ez autónként változik... Ezt az átlagfogyasztásunkkal sztenderdizálni kéne kilométerre. Meg így látszólag nem is történt fejlődés az évek során, mert minden egyes elektromos autó kábé 30-40 perc alatt feltölthető kábé 80%-ig. Csak az 1. gen Nissan leaf-nek például 24kWh akkuhoz állt rendelkezésére 50kW-os DC töltés, de mégiscsk az itt elérhető 100, E-tron SUV-nál 150 kW-os töltési kapacitás km/órában sokkal gyorsabb. Nyilván a lassú AC töltő az nem ideális és bármilyen autóval csak 20-50 km-t tölt bele egy óra alatt, de az nem is a nagy utazásokhoz és ebédekhez van, hanem amikor ott hagyod a parkolóban.
Ez a rész pedig:
És az sem mindegy, hogy milyen a kábelünk, a tesztautóban egy sima Type-2 volt, CCS nem, pedig ez utóbbi kell a gyorsabb töltéshez
Az autóban/autóhoz nem is lesz CCS kábel mellékelve, mert a villámtöltés olyan teljesítményű, hogy azt a kábel inkább fixen bekötik a töltőoszlopba, plusz az nagyon vastag, nehéz és drága; de nem is kell, mert a fentiekből kifolyólag amelyik töltőoszlop tud DC-t, azon rajta lesz a kábel, neked nem kell a csomagtartóban legyen.(P.H.)
-
.DLL
veterán
A nagyon nagy teljesítményű AC töltést nem erőltetném, legalábbis az autó szempontjából olcsóbb és könnyebb lenne, ha nem egy nagy és nehéz töltő modul van benne, helyette inkább DC fogadási lehetőség. A nagy és nehéz áramátalakító legyen csak az oszlopon. Egy normál "kis"teljesítményű mondjuk 7kW "otthoni" töltő bőven elég lenne a fedélzetre, a többi legyen az oszlopon és jöjjön közvetlen az akku számára fogadható DC formájában.
A Zoé 43kW-os AC töltőjét sose értettem, városba minek, autópályák, országutak mentén meg DC villámtöltő kell úgyis, szerencsére ezt ők is belátták, és az új Zoén már CCS csatlakozó lesz (de azért megmarad egy relatív erős 22kW-os on-boart töltő is).(#54) Bog :
Csak a megfogalmazással volt némi probléma, ami azt sugallja, mintha a gyártó nem mellékelt volna egy CCS kábelt a csomagtartóba. . .Amit nyilván nem is tud, mert azok a töltőoszlopokon vannak fixen, és volt is aki félreértette, hogy hádde ennyiért miért nem mellékelik. Szerencsés lenne átfogalmazni.[ Szerkesztve ]
(P.H.)
-
.DLL
veterán
Igen, annyi a különbség, hogy hol van az AC-DC áram átalakító, mivel az akkuba végső soron mindenképp DC megy. Az AC oszlopban ilyen nincs, ezért olcsó, akkor is ha bika áramokat tud, viszont akkor az autóba kell a megfelelő teljesítményű konverter, ami nem olcsó (nem véletlenül feláras a 43kW-os Zoe). A DC fogadásnak viszont az autón belül nincs nagy felára, kell egy protokoll elektronika és egy megfelelő relé, így inkább ezt választják a gyártók. Remélem azért a "csirke* 50kW-os" DC töltőoszlopok ára lejjebb megy annyival hogy ezekből is több legyen minden felé.
*Vicces, hogy pár éve még ez volt A villámtöltő, ma meg már a 150-300kW-os egységek és nagyobb akkupakkok mellett nem olyan hűha.[ Szerkesztve ]
(P.H.)
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Tenisz topic
- Win 10 LTSC: hülye vagyok?
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Linux - haladóknak
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Futás, futópályák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- További aktív témák...
- Microsoft Surface Pro 6 12.3" 2736 x 1824/i5 8350u/
- Legjobb ÁR!!!HP EliteBook 640 G9 Ezüst (14" / Intel i5-1235U / 16GB / 512GB SSD / Win 11 Pro)
- HP Probook 340S G7 i5-1035G1/8GB/256SSD/Windows 11
- MSI MAG274QRF-QD QLED Gamer Monitor!27"/2k/165hz/1ms/Freesync-Gsync/Type C/Konzolhoz is/Beszámítás!
- Sennheiser Epos H3 White Gamer Fejhallgató Eladó!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs