- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Android szakmai topik
- Xiaomi 12 - az izmos 12
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- iPhone topik
Hirdetés
-
Újabb előzetest kapott a KIBORG
gp A PC-re és konzolokra érkező játék prológusa a tervek szerint augusztustól lesz elérhető.
-
Ingyen osztogatja a Samsung a Galaxy Watch FE-t
ma Pedig még nem is létezik. Közben befutott a szuperfényes Watch Ultra specifikációja.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
kali
legenda
válasz Lord Sidious #46 üzenetére
az sokkal kedvezőtlenebb, mint más gyártóknál a 12 + 12 hónap jótállás.
a jótállás intervalluma alatt a gyártón/szervizen a bizonyítási teher, így a 12 + 12 hónap alatt nem annyira kell foglalkozni vele az ügyfélnek, de mivel az apple csak 1 év jótállást ad, így a fentiekkel szemben, ott a második év már csak szavatosság, ahol már az ügyfélen a bizonyításinteher a hiba tekintetében, ami már nehezebb ügy.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz Lord Sidious #50 üzenetére
a (hiba)lehetőség akkor is adott - sokan bele is futnak, elég csak az iphone témában olvasgatni a negatív példákat -, szóval jobb az a jótállás, mint a szavatosság, az apple is simán adhatna második év kiegészítő/korlátozott jótállást.
amikor még volt a szolgáltató(k)nál szervizelés, ott is volt rá példa, hogy harcolni kellett a bizonyítással, sikerült végül, de sok időt és energiát igényelt. -
kali
legenda
válasz #32839680 #52 üzenetére
jótállási időn belül az ő oldalukon a bizonyítási teher, hogy adott (fizikai) sérülés miatt keletkeztek a hibák, az kevés, hogy egy karcra hivatkoznak, ok-okozati összefüggést kell kimutatniuk.
amennyiben a szolgáltató (szerviz) a fentiek alapján is kiáll a korábbi elutasítása mellett, úgy a békéltető testülethez is lehet fordulni, bár ők csak ajánlást tehetnek, amit a szolgáltató/szerviz vagy elfogad, vagy nem.
a fogyasztóvédelmi hatóság irányában is tehető panasz.
a szolgáltatónál a vásárlók könyvébe is eszközölhető panasz, ha a fentiek szerint nem adnak komolyabb indoklást.
megfelelő független szakértő által bevizsgáltatható a készülék, aki ha kimutatja, hogy adott hibák keletkezése nem vezethető vissza a hivatkozott fizikai sérülésre, úgy pláne támadható a szolgáltató/szerviz elutasítása. -
Új hozzászólás Aktív témák
- SörcsaPH!
- Politika
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Renault, Dacia topik
- BestBuy topik
- Külföldi rendelések: boltok, fizetés, postázás
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Suzuki topik
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- További aktív témák...
- Lenovo Thinkstation (Workstation) P500 upgraded CPU, GPU, RAM + DELL monitor + billentyűzet + egér
- ACER NITRO 17" 120Hz iPS, i5, RTX3060-6, 32/1024 SSD, több zónás RGB bill, erős akku szla +garancia
- HP ProBook 440 G6 (FHD 14"/i5-8265U/8GB DDR4/250GB SSD) olcsón,csak a hétvégén!
- Apple iPhone 13 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- SAMSUNG ODYSSEY OLED G8 S34BG850SU
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen