Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • nordzsi

    csendes tag

    válasz peterlevente #8 üzenetére

    Ennek a pasinak aki a cikket írta úgy látom rendesen beakadt úgy 4 évre ez az érintésérzékeny gomb, anno azt hiszem ő írta a tesztet is az U12-ről akkor kezdődhettek nála a szimptómák... Nos akkor ha már így szóba került nekem most lesz 4 éves az U12+ gyári akkumulátorral -szinte ugyanazzal a teljesítménnyel mint új korában, igaz lehetőség szerint figyelve a töltési ciklusokra- , az érintésérzékeny gombok köszönik jól meg vannak, működnek, akárcsak a telefon, ami a 4év alatt egyetlen egyszer -és most nem azért mert mindenki a saját lovát dicséri- nem fagyott le és nem laggolt be soha, igaz, hogy nincs agyontelepítve mindenféle szükségtelen alkalmazással..., ezért sem cseréltem le, mert minek, meg mire?...
    Ismerőseim mindenféle márkából ennyi idő alatt már a másodikat "fogyasztják", pár hónapos telefonok tele szoftveres bugokkal, hálózati-hang problémákkal, telepakolva szükségtelenebbnél szükségtelenebb alkalmazásokkal, hadd döntse el már mindenki maga, hogy mit szeretne telepíteni használni a telefonján és még lehetne ragozni, meg a hülyébbnél-hülyébb ötletek felmarketingelve pl. notch aztán a "finomítottabb változat a szelfikamera köre a kjijelzőn, már bocs de ne lógjon már be, meg takarjon már ki semmi a kijelzőből, ha tv-nk ilyen lenne mindenki hőbörögne a telefonon meg a marketing eladta mint ha most találták volna fel a spanyolviszt, jó lehet, hogy egyedül vagyok ezzel a véleménnyel de engem ez pl. idegesít.
    Úgyhogy várok valakitől egy valóban használható telefont, nyilván ha lesz új HTC nincs rá garancia, hogy az az lesz de ha ez a trend folytatódik egy biztos, reálisan nézve nem éri már meg flagship telefonokat vásárolni több százezrekért amikor a felhasználói igények 99%-át bőven kiszolgálja egy középkategóriás telefon is, egy közös pont jellemzi úgyis mindegyiket, mégpedig az, hogy két év után szinte mindegyik kuka, ha nem a telefon akkor az akksi ha nem az akksi akkor szoftveresen..., kicsit elvarázsolódtak a gyártók többek között az árazással is -mondjuk ebben mi fogysztók is benne vagyunk mert szinte mindent el lehetett adni bármi áron, sorban álltunk, feküdtünk érte megjelenéskor- , és ne a felhasználók legyenek már a tesztelők -ingyen- akik vagyonokat fizetnek ki egy készülékért, lehetne még a folytatni a sort...

    Figyelem! Ez az írás teljesen szubjektív, nem kívánok vitába szállni a fogysztói társadalom egyik hithű, márkahű, marketingcsapdájában vergődő, magukat függetlennek valló-hazudó influenszer tesztelők által megvezetettegyénével sem!

Új hozzászólás Aktív témák