- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Kiderült, mi található a CMF Phone 1 hátlapján
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Apple iPhone XS - kerül, amibe kerül
- KuKirin G4 - a sebesség ára
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
Hirdetés
-
Az AI miatt vehetnek sokan új iPhone-t
it Nagyon sokan régóta nem vettek új iPhone-t – találgatnak az elemzők, hogy az Apple Intelligence miatt rohannak-e majd az emberek új Apple mobilt vásárolni.
-
Computex 2024: a TravelMate sem kerül el az AI-t
ph Az Acer üzleti notebooksorozatába érkező P4 16 és P6 14 sem menekül a CoPilot megjelölés elöl.
-
Megjelenési dátumot kapott a Conscript
gp Az I. Világháborús horror játék jövő hónapban érkezik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
0P1
aktív tag
Én a felelősség kérdését inkább a 3-as és 4-es szintű kocsiknál látom problémásnak. Amig
vannak kezelőszervek a kocsiban, szerintem állandóak lesznek a viták arról, hogy egy baleset ezért következett be, mert a szoftver hibázott, ezért kellett 'belenyúlni' a sofőrnek manuálisan, (de már későn), vagy épp az okozta a balesetet, hogy a sofőr beavatkozott, a szoftver simán megbirkozott volna a helyzettel.
Ezt a problémát csak az 5-ös szint fogja megnyugtató módon megoldani, amikor már fizikai képtelenség lesz beavatkozni.A 3-as és a 4-es szintet ki is kellene hagyn szerintem,.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen