- Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
- MIUI / HyperOS topik
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Ilyen lesz a CMF Phone 1
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- A hátsó raktárból érkezhet a Galaxy S24 FE főkamerája
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
-
Az EU-s bejegyzésekkel tréningezi az AI-t a Meta
it A Meta közölte: az AI tréningezéséhez ezentúl az európai közösségi médiás bejegyzéseket is felhasználják.
-
Computex 2024: a TravelMate sem kerül el az AI-t
ph Az Acer üzleti notebooksorozatába érkező P4 16 és P6 14 sem menekül a CoPilot megjelölés elöl.
-
Megjelenési dátumot kapott a Conscript
gp Az I. Világháborús horror játék jövő hónapban érkezik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
a Tokióban újonnan létrehozott Toyota Research Institute-Advanced Development (TRI-AD) vállalkozásnál – melybe partnereik is beszállnak, a Denso Corp. és az Aisin Seiki Co.
I see what you did there
typo: illetve robotokkal foglalkozó központ
otújabb egysége leszMeg mindig szkeptikus vagyok, hogy ez a fajta megoldas fog elterjedni; mar csak az ara miatt is: a video szerint 8 lidar + 10 radar van a gepen (!). Ezek a kituremkedo szenzorok egyreszt meg mindig csunyak, masreszt gondolom a legellenallasnak se tesznek jot.
Ha a fokent kamerakkal dolgozo verziot sikerul mukodokepesre fejleszteni, akkor hatalmas elonye lesz. Egyreszt arban, esztetikailag es komplexitasban is, amiert 20 szenzor helyett csak 10-nek az adatait kell feldolgozni.
“Once you solve cameras for vision, autonomy is solved; if you don’t solve vision, it’s not solved … You can absolutely be superhuman with just cameras.” - Musk
-
addikt
1.) Az ilyen ketes eseteket szerintem eleg egyszeru lesz eldonteni a kocsi "blackboxabol", rengeteg infot logolnak a gepek. Anno az elso halalos Tesla balesetnel is kiderult, hogy az auto nem vette eszre a kamiont, vagyis egynek nezte az eggel. Meg persze a sofor herripottert nezett a telefonjan. Tehat van egy olyan kategoria is, hogy az auto _es_ a sofor is hibas. A ceg mondta is, hogy figyelni kell az utat, kez legyen a kormanyon, stb. Ezt persze az emberek kijatsszak okos trukkokkel, de annak lehet, hogy nem lesz jo vege.
2.) A koztes lepeseket nem lehet elhagyni, mert eleg fontos szerepet jatszanak a technologia evoluciojaban. Gyakorlatilag a most forgalomban levo autok altal megtett millio kilometerekbol (is) tanul a rendszer. Es ha nem is ilyen deep learning szeru tanitasrol van szo, mindenkepp latni kell, hogy az auto hogy viselkedik az egyes helyzetekben, mert a valo eletben lehetnek olyan use-case-ek, amiket a tesztpalyan nem tudsz lefedni.
-
addikt
Jogos; itt arra gondoltam, hogy azt nem lehet megcsinalni, hogy egyik naprol a masikra kiadjak a kesz level 5-os rendszert. A Waymo lehet, hogy egybol level 5-re fejleszt, de a publikus beta-ban meg ott ul a mernok a kocsiban es felugyeli a mukodest es figyel, hogy mit kell javitani.
A Bosch a Teslanak csak a radar szenzort szallitja. A szoftvert, azt regebben a Mobileye adta, most meg - ha jol tudom - hazon belul fejlesztik.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen