- KuKirin G4 - a sebesség ára
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Szárba szökken a Galaxy Buds 3 Pro
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Az iPhone 15 frissítésgaranciát, a 16 szép rendereket kapott
- MIUI / HyperOS topik
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
Hirdetés
-
Atlasszal készül a HMD a középkategóriába
ma Alulról építkezik újra a finn márka, a HMD Atlas már 5G modemmel érkezik.
-
A Samsung elkezdte árulni új Micro LED tévéit
ph A vállalat elsőként az Egyesült Államokban küldi boltokba a friss Micro LED televíziókat, amelyek nem lesznek kimondottan olcsók.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
De mondjuk a Q7-be bepakolod az egész családot csomagokkal
Erre lenne jó az egyterű. Csak már nincs ez a kategória. Vagy a kisbusz... Ez is azt a problémát jelzi, hogy megemelt, terepes képességű autót kell venni ahhoz, hogy sok cuccot bepakolj. De amúgy ugyanaz a vásárlóközönség, aki A8-at vesz. Lásd Kis Grofó, aki beül az A8-ba, a 8A helyett.
Kíváncsi leszek, hogy pl nyugaton mit fognak kezdeni ezzel a problémával és megfordul-e majd ez a trend.
Alapvetően komolyabb súly és teljesítmény-alapú adóztatás lenne célszerű. Továbbá a városba minimum behajtási díjat kéne szedni, de ezt már általánosan.
A SUV-oknál felhozott beülési probléma megoldása állítható magasság lenne, ami már régóta létezik. Az utazási kényelem pedig csupán fűtőmű kérdése, lásd Citroen DS, ami egy 50-70 éves technika. Bár igazából ez azt jelenti hogy nagyobb fekvőrendőröket kell csinálni, szóval izé. Amúgy meg csak jó sima utak kellenének.
De továbbmegyek, a SUV-ok akár maradhatnának is, csupán két feltétel kell:
1. Elektromos (nyilván tiszta forrásból), aminek további előnye az is, hogy 800 lóerős ugyanannyit fogyaszt, mint a 100 lóerős. Nem úgy, mint a belsőégésűnél.
2. Gyalogosbarát dizájn, ami egyáltalán nem bonyolult, bár cserébe nem fog úgy kinézni, mint egy vonat.
Persze a röhejes méret és terepes képesség továbbra is maradna, de ha ennek nincs érdemi káros hatása, akkor tőlem legyen. Amúgy van továbbra is, hisz több anyag kell a legyártásához és a karbantartásához, de ne akarjunk egyszerre mindent.
Jelenle a gyártók trükközhetnek a plug-in hybrid SUV-okkal, hogy 1-2 literes fogyasztás jön ki 100 km-en a WLTP miatt. Mert azt feltételezik, hogy fel vannak töltve, viszont a gyakorlat azt mutatja, hogy nem szokták. Pedig a tulajdonosnak is jobb lenne. Ideális esetben a plug-in hybrid egy zseniális megoldás arra, hogy a munkábajárást gyakorlatilag megoldod elektromosan, s csak akkor használod a belsőégésű motort, ha messze mész.
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
Új hozzászólás Aktív témák
- XGS24 - Befutott a Dragon Age: Veilguard új előzetese
- Notebook hűtőpad
- Politika
- Óvodások homokozója
- Empire of the Ants - Az év végétől építhetünk saját hangyabirodalmat
- KuKirin G4 - a sebesség ára
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- Logitech Z906
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Milyen notebookot vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen