- Dobta a zoomkamerát az új Sony Xperia 10
- Kipróbáltuk a Xiaomi 14 Ultra fotós szettjét
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Mobil flották
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Ingress
- Két fontosabb újítással megjelent az iOS 17.5
- Strapamobil a HMD-től
- Yettel topik
- Redmi Turbo 3-ból készül a Poco F6, megvan a start dátuma
Hirdetés
-
Vigor - Alig egy nap múlva PC-n is elérhető lesz a korai kiadás
gp Néhány év késéssel újabb platformra is megkapjuk a játék early access változatát.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Yakuzás játékkal teszi vonzóbbá VGA-it az ASUS
ph A GeForce és a Radeon megoldásokhoz is elérhető a promóció.
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
Nem veszek suvot, nem stílusom. Maradok a kombinál. Ha nagy kellene, akkor ott a Ford Raptor.
Ez jó
A Ford Raptor is egy SUV
A szó a Sport Utility Vehicle rövidítése, a Raptor pedig bizony utility is, meg sport is. (Vagy trágyát akarsz vele hordani? Mert akkor elnézést kérek a beszólásért )
[ Szerkesztve ]
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
veterán
-
veterán
-
veterán
válasz Feketelaszlo #61 üzenetére
Az Opel Manta a Kadett/Ascona korszakában (vagy a Ford Capri az Escort/Granada korszakában) ugyanazt a szerepet töltötte be, mint most a Golf GTI, vagy a Focus RS, csak éppen akkor egy felturbózott külső is járult a sportos műszaki tartalomhoz
Kb. úgy mint most az Audi A4 és A5.
[ Szerkesztve ]
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
veterán
Hát igen, akkor még jó volt ránézni az Opelekre
Nem akarom megsérteni a mai Opel "családicsapatszállító", "anyataxi", "nyuszibusz", és "telekjáró" típusok vevőit, de rémes, hogy a francia konszern béklyójában mi lett ebből a márkából
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
veterán
Itten valami félreértés van, az Insignia típus nincsen, ezt a típust a francia tulaj 2022-ben kukázta
De azt is érdemes nézni, hogy az Astra valamikor a legnépszerűbb típus volt nálunk, ezzel szemben a 2 éve bevezetett új típusból magyar rendszámosat még nem is láttam
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
veterán
-
veterán
-
veterán
-
veterán
-
veterán
válasz elmepocok #164 üzenetére
A főváros szélén sok helyen van P+R parkoló, de 350 ft-ba kerül egy napi parkolás, míg a cégautósok nagy részének a cég irodaháza alatt ingyenes a parkolás, persze, hogy beautóznak a cégautóval a városba.
Hasonló a helyzet, mint konnektoros hibridekkel, hiába ad a cég konnektoros hibrid autót a dolgozóknak, otthon nem töltik a 230V-os hálózatról, mert azt nem fizeti a cég, a tankolt benzint pedig igen
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
veterán
Van a családban egy Audi A5-ös, utazni kényelmes benne, de kiszállni egy rémálom
Most állok új autó vásárlása előtt, legszívesebben egy Toyota C-HR-t vennék, de az asszonynak jobban tetszik a VW Taigo.
Szóval valószínűleg én is a topik szégyenpadjára kerülök rövidesen
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Dragon Age: Origins
- Reklámblokkolók topikja
- EA Sports WRC '23
- Marvel Snap
- Ukrajnai háború
- Renault, Dacia topik
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- 8 kHz-es, jobbkezes PnP egér közeledik a Cherry Xtrfy logójával
- Külföldi rendelések: boltok, fizetés, postázás
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen