Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kali

    legenda

    válasz vadászcsiga #5453 üzenetére

    nem, de akik forgalmaznak, azok kell, hogy rendelkezzenek megfelelő hozzáértéssel - végszükség esetén szervizes segítséggel -, mert ha ok nélkül elutasítanak, akkor megy a bírság, de a fordított eset sem az igazi számukra.
    lepattan például a festés valahol már az első napon, az bizony nem akadályozza a rendeltetésszerű használatot, csak csúnya, de ha nem működik egy gomb, az egyértelműen cserés ok.
    vannak határesetek, amikor nem ennyire egyértelmű a dolog, olyankor döntenek valamit, és vagy igazuk lesz, vagy nem...
    amennyiben kérdéses a dolog, vagy gyanítják, hogy a tulaj okozta a hibát, úgy bár cserélik - kell, hohy cseréljék -, de utána megy/mehet a "hibás" termék bevizsgálásra, és ha nekik volt igazuk, hogy például valóban a felhasználó okozta a problémát, akkor van rá jogi lehetőség, hogy kárpótolva legyenek a tulaj által.
    a hátlap recsegése például nem olyan hiba, ami egyértlműen befolyásolja a rendeltetésszerű használatot, de dönthetnek úgy, hogy eltérnek a szabályozástól a vásárló számára kedvező irányba, és cserélik a terméket.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák