Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • morneo.it

    senior tag

    válasz Taci #27877 üzenetére

    Akkor íme a levelezésem a mobilkereskedes.hu supportjával (akik nagyon korrektek, gyorsan válaszoltak).

    "A készülékre 12 hónap gyártói + 12 hónap forgalmazói garancia vonatkozik. ez az LG esetében 12 hónap, ami azt jelenti, hogy ebben az időszakban a gyártói márkaszerviz javítja a készüléket probléma esetén. Az általunk forgalmazott készülék eredeti,az LG által közölt paramétereknek mindenben megfelel. Mivel Európai Uniós piacra szánt modelleket forgalmazunk, nem csak Magyarországon, hanem az Unión belül is tudja érvényesíteni a gyártói garanciát. Az elállásra az átvételtől számított 14 napja van, amennyiben magánszemélyként (nem cégnévre, nem egyéni vállalkozói számlára) vásárol. Az átvételtől számított 3 munkanapon belül észlelt és jelzett, rendeltetésszerű használatot akadályozó hiba esetén kérheti a készülék cseréjét is."

    "Mindkét évben teljes körű szoftver + hardver garancia van a készülékre és a 24 hónapos garancia esetében a Premium Assistance szolgáltatás már az első naptól érvényes."

    "Minden készülékünk gyári, bontatlan csomagolású, összes gyári tartozékával. Ez az LG esetében töltő, adatkábel és headset. Magyar nyelvű menüvel rendelkezik, kártyafüggetlen."

    "A 2 SIM kártyás változatnál nincs olyan csomag ami tartozékként tartalmazná a plusz hátlapot. Az 1 SIM kártyás változatnál a bőr hátlaposoknál van olyan csomag ami tartalmazza és van olyan is ami nem. Ezt külön jelezni kell, ha feltétlen szeretne műanyag hátlapot, a későbbi kellemetlenséges elkerülése végett."

    “The only way to do great work is to love what you do.” /Steve Jobs/

Új hozzászólás Aktív témák