Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • discrate

    aktív tag

    kb egy hónapja vagyok a mobilom nélkül, a probléma a következő:
    fogta magát és egyik délután ledobott a mobilhálózatról, nem tudtam visszacsatlakozni. kipróbáltam másik sim-mel, de nem vette be (az enyém működött egy másik mobilban).

    visszavittem a vodához, mert még egy év sem telt el a 2 éves garanciából, ahol beküldték szervízbe. visszaérkezve onnan azt írták, hogy ismeretlen eredetű anyag befolyásából korroziós nyomot találtak, és csak költségtérítésesen szerelik. ezt nem fogadtam el, és írtam egy panaszt, hogy rendeltetésszerű használat mellett hogy lehet korrozió és kérem a garis javítást, de elutasították az általános jótállási feltételekre hivatkozva.

    bementem az LG márkaszervízbe is, ahol közelte velem az ügyfeles, hogy ők se tudnak mást csinálni, csak ugyanabba a TMX szervízbe küldeni, ahova a voda is, és a kép alapján a főpanelen levő alkatrész hibáját látja, ennek teljes cseréje kb 80 ezer forint. ha folyadék került bele, akkor nem számít, hogy hogyan, kinek a hibájából történt, a gyártó/forgalmazó mentesül a jótállási kötelezettsége alól. na itt lefagytam...

    nem éri meg ennyiért megcsináltatnom, van egy működőképes fényképezőm és kamerám, de telefonálni, sms-t írni nem lehet vele...

    persze nem akarom ennyiben hagyni. fogyasztóvédelem a következő lépés?
    valakinek hasonló tapasztalata volt?

Új hozzászólás Aktív témák