- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- iPhone topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Google Pixel topik
- Honor 90 - modellalkat
- Milyen okostelefont vegyek?
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- A Samsung megnyitja külsős appok számára az AI fordítás lehetőségét
Hirdetés
-
Computex 2024: monstrumhűtő a DeepCoolnál (videóval!)
ph Az Assassin IV széria legújabb verziója egy vapor chamber talpat kapott, így már 300 wattig használható.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
10 éve nem változott ekkorát a Netflix tévés appja
it A Netflix útnak indította a megújult tévés appját, amely az első nagy felújítást jelenti az utóbbi 10 évben.
-
Mobilarena
LG G4 téma-összefoglaló
[ Gyakran Ismételt Kérdések, Tippek, ROM-ok, Letöltések ]
Hivatalos OFF-topik: G4-csúcstalálkozó
Új hozzászólás Aktív témák
-
Taci
addikt
Na felhívtam az LG "forródrótot", ahol a következő választ kaptam:
- Független telefonra 1 év, szolgáltatói telefonra 2 év gyártói garancia van.
- Nincs hivatalos LG-s "kiterjesztett garancia". (Olyan, mint pl. a Samsungnál, hogy a honlapon történő regisztrálás után 1 évvel meghosszabbítják a garanciát.)
- Amit az edigitalnál ajánlottak, az valószínűleg egy egy éves biztosítás volt, ami a gyártói (1 év) garancia lejárta után lép(ett volna) életbe.Mivel valószínűleg tényleg egy biztosítás lehetett ("csak"), ezért furcsa, hogy csak a vásárlás pillanatában bólinthattam volna rá. Így, hogy kisétáltam a telefonnal az üzletből, már nincs lehetőségem kérni. Furcsa, mert millió apró betűs rész lehet egy ilyen biztosításban, engem pedig nyilván csak a "csábító részeiről" tájékoztattak. Pl. arról, hogy ha akár 1 nappal is az "extra kiterjesztett garancia" (aka. biztosítás) lejárta előtt törik ketté a telefonom, akkor is jár a teljes vételár, amit levásárolhatok náluk. 30 ezer Ft lett volna. Sajnos azt kell mondjam, túl jól hangzott, és mivel abban a másodpercben kellett volna döntenem, nem kértem.
De most nekiállok keresgélni, és biztosan van még ilyen lehetőség, ha már "csak egy egyszerű" biztosításról van szó.
Nektek van ezzel a témával kapcsolatban valamilyen tapasztalatotok, tanácsotok?
UPD: Azt mondjuk megértem, hogy a vásárlás pillanatában kell dönteni, hogy kérem-e vagy sem a "garancia hosszabbítását", hiszen akkor a telefon még érintetlen, nem volt használatban.
UPD2: Nem, mégsem értem. Ha csak a fenti (az eladó által felvázolt) példát nézem, akkor miért is ne lehetne ezt az "extra garanciát" bármikor kérnem? Nyilván megnézik előtte, milyen állapotban van a telefon, és vagy megadják, vagy nem. Vagy rosszul látom? Na, most elvesztem valahol...
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos hozzászólásokban hirdetni!
Használjátok Hardveraprót erre!
A hirdetések linkjének megosztása is tilos!
- Samsung Galaxy Note 20 Ultra 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- iPhone 12 Mini / 64GB / 90% akksi (1 éves) / Kék / Telekom / Szép
- Samsung Galaxy S24 128gb Cobalt Violet - Újszerű, akár beszámítással
- Samsung Galaxy A55 128gb Awsome Lilac - Újszerű, akár beszámítással
- Samsung Galaxy S23 Ultra 12/512 Fantom fekete
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen