Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ferikek

    aktív tag

    válasz Balázs1986 #4790 üzenetére

    Szia!

    A lényeg: beviszed a Telenorhoz és megmutatod a hibát. Nekik fel kel venniük erről egy jegyzőkönyvet (ez kötelező!). Vezettesd rá (vagy írd rá Te), hogy ha bevizsgálásra kerül a sor, akkor Te csak és kizárólag független szakvéleményt fogadsz el (pl. NFH-ét).
    Nem mondhatják csak úgy, hogy Te okoztad a hibát, nekik ezt be kell bizonyítaniuk!
    Ha azt mondják, hogy Te okoztad és nem vesznek fel jegyzőkönyvet, akkor írj bele a panaszkönyvbe!
    Az is előfordulhat, hogy "megvonják a garanciádat". Na ilyen nincsen. A jogszabályban nincs, nem létezik garanciamegvonás, ezt csak kitalálják, hogy ne kelljen intézkedni!

    Nekem pl. volt egy olyan esetem, hogy egy mosdókgylóba beleesett vmi, a mosdókagyló meg szétrepedt. Ott mondjuk nem volt gond a garanciális cserével, mivel elismerték, hogy xar minőségű, túl érzékeny a mosdókagyló!

Új hozzászólás Aktív témák