Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Skynet258

    veterán

    válasz Rotate #4809 üzenetére

    Az esély mindig ott van... ;) Ezen felül azt látom (és kapom), hogy az LG-t érdeklik a felhasználók, és azok elégedettsége. Láthatóan kialakult valamiféle kommunikációs hiba, hisz itt sok problémáról írtok, míg az LG azt kommunikálja, hogy nem értik a gondokat, és hogy ők nem találkoznak ezekkel.
    Én személy szerint elégedett voltam velük akkor is, amikor problémám volt - egy hölgy személyesen foglalkozott az LG székházban a hibámmal (még az első készüléknél), és valóban gyors megoldást tudtak kínálni. Azon voltak, hogy ne legyek csalódott, és örüljek a készüléknek. Persze, van egy blogom, amit aránylag sokan olvasnak... de vonatkoztassunk el ettől, és bízzunk abban, hogy a "problémák megoldása" nem korlátozódik egy bloggerre, hanem mindenkinek megpróbálnak segíteni. Szóval nekem pozitív a velük való kommunikáció, és ezért gondoltam, hogy ha már ez így van, megpróbálom továbbítani a problémáitokat feléjük.
    Nem ígérek semmit, kicsi vagyok én ahhoz, hogy nagy dolgokat vigyek véghez - de ha meg sem próbáljuk, nem tudjuk meg soha, mit sikerül elérni.
    És nem kérünk sokat, nem kérünk élből cserét, nem csapkodjuk az asztalt, nem anyázunk. Hibákat sorolunk fel, melyek akadályozzák a napi használatot.

    Én még hiszek abban, hogy lehet normális kommunikáció nagy cégek és a felhasználók között, hogy meg tudjuk oldani a problémákat közösen. Hogy mennyire vagyok naív, az majd kiderül. :DDD

    https://geekpulse.hu

Új hozzászólás Aktív témák