- Fotók, videók mobillal
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- iOS alkalmazások
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Yettel topik
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Poco X6 Pro - ötös alá
Hirdetés
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
Balázs1986
addikt
<kifakadás>
Szidhatjátok a szervizet, ahogy akarjátok. Oszthatjátok azt, aki azt mondja, vigyétek be. Vagy, mióta ez a nagy e-lázadás elkezdődött, most először elgondolkodhattok 30sec-re: Mit akartok elérni?
Vissza akarjátok kapni a pénzeteket? Akkor menjetek a fogyasztóvédelemhez. Tudjátok, mit fognak mondani? Semmit. Elküldenek a szervizbe, mivel ha valami hibázik, akkor azt oda kell vinni. Mondhatjátok, hogy "úgyis szar lesz", a kutya se fog vele foglalkozni. Ha megvan a szerviz és utána is sz*r lesz, legalább lesz egy papírotok, hogy ezt már egyszer eljátszottátok. Innentől fognak tudni kezdeni valamit veletek. És ne higgyétek, hogy ez csak nálunk van így.
Vagy esetleg ezt a telefont szeretnétek normális állapotban használni? Azt akarjátok, hogy megjavítsák a hibáit? Akkor megint csak szervizeltetni kell. El lehet gondolkodni, hogy honnan a p*csából értesül egy cég arról, ha /széria/hibája van a termékének. Egy lépésnek tényleg jó a levél, de ezt talán valamivel nyomatékosítani is kellene. Pl. hogy számszerű adatokat kapnak (gy.k. leadott telefonok). Ők se hülyék, hogy x ezer telefont egyenként cserélgessenek akár többször is, holott egy update, vagy hw probléma esetén a hibás alkatrész újragyártása és cseréje megoldhatja. Nekik is az az olcsóbb (ha korrektségből nem is, de emiatt lépniük kell).
Vagy az a cél, hogy minél előbb megszabaduljatok tőle? Akkor valóban el lehet adni. Akár így is, ahogy van, szervizelés nélkül. Mit értek el? Azt, hogy a leendő új tulajdonost megfosztjátok attól, hogy egy TALÁN jó / valamivel jobb telefont kapjon. Ráadásul amit tőletek vett, ő már garantáltan nem ingyen javíttatja. Korrekt hozzáállás ez is.
Nem hiszem el, hogy ennyire nem értitek, hogy akkor történik valami, ha az ember megmozdul érte. De kényelmesebb a székből fórumokban anyázni, igaz...és akkor beszélhetünk a mentalitásról. Nőjetek már fel. Ettől az "ez a tipikus magyar mentalitás" szövegtől amúgy is mindig kiráz a hideg...itt nyilván mindenki körbejárta a világot és nagyon jól látta, hogy bárhol máshol minden mindig csillog, nincsenek ugyanúgy korrekt / bunkó hozzáállású emberek vegyesen.Csak nehogy egyszer meglepődjetek.
</kifakadás>[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Redmi Note 9s 128/6 GB 34.9E !!!
- Moto G84 12/256 Viva Magenta - garancia 2025 november végéig
- Xiaomi 11T Pro 256GB Meteorite Gray (szürke)
- Samsung Galaxy S23 Ultra 12/512gb fantomfekete + gyári töltő + Sp Connect tok
- Új állapotú iPhone 13 256GB 91% akku - Vodafone/Független eSIM - Ingyen csomagküldés!