- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Mobil flották
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Android szakmai topik
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Kipróbáltuk a Xiaomi 14 Ultra fotós szettjét
Hirdetés
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
wolruf
őstag
válasz tyutyu73 #10159 üzenetére
Rossz hírem van, nem biztos hogy előrébb jutsz
Nekem annó Motorola MPX220-asom volt, amit újonnan vettem és ugyanígy elismerték a szervizben a hibáit, majd közölték kb., hogy ez van. Természetesen elkezdtem utánamenni, namost falak. A fogyasztóvédelmi blabla egy főfelügyelőség, cseszegetheti a forgalmazót, de nagy csodákat ne várj, főleg egy ilyen ,,hiba miatt'' ne. Független szakszerviz bevizsgálása kell, ilyet, aki szakvéleményt ki is ad, azt el is fogadják, nehezen találsz (legalábbis pár éve nálam így volt). Nem fogadták el ugyanis a kiállított papírjaimat. Ezt követően húzódik-húzódik, kínlódsz, hónapok, évek(!!!) telhetnek el, előrébb nem leszel. Az a baj, hogy ezt ők is tudják, kb. erre játszanak a legtöbb szervizben. Azt nem értem (írtam korábban, hasonló a munkám), hogy kizárt hogy az anyacég nem biztosít lehetőséget ezeket javítani/cserélni/bármi egyéb. Nyilván, ez az ő fantasztikus hasznukból jön le, de basszus. Valamit valamiért. Mi a cégünknél mindent megteszünk az ügyfélért, ezért is ilyen jó a hírünk. Más termékek... amikor bemegyek és látom mit csinálnak, hát néha felrúgnám az embereket. Az ügyintézőket is. Kiskirályok mind, mi pedig ki vagyunk szolgáltatva. Ez vanSzerk: bocs hogy hosszú, remélem nem értelmezhetetlen.
[ Szerkesztve ]
(nem kötelező megadni – minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)
-
Skynet258
veterán
válasz tyutyu73 #10162 üzenetére
Ha még egy körre van kedved/időd, akkor az Oktogon szervizbe add be (ez a nevük, értelemszerűen ott is vannak), Telemaxról hallottam már érdekeseket. Ők nekem normálisnak tűntek, amikor ott jártam, persze ez nem garancia, de hátha...
De miután visszakaptad (akár így, akár úgy), add el, amíg még el tudod. De ezt csak halkan mondom.https://geekpulse.hu
-
t.imi
addikt
válasz tyutyu73 #10159 üzenetére
Hívd fel az LG-t 0640 54-54-54 azt hiszem. Ott is mond el a problémádat v. kérj valami vezetőt, hátha felülről rá tud hatni a dolgokra.
Nekem is 15 nap volt a harc a budaörsi szerizzel, de a végén kaptam egy újjat szerencsére.
Nem szóltam, tudsz mindent Sok sikert a csatában, kár hogy ilyen borzalmas a lg supportjaasdf19 a ASTRO File Manager-el lehet átrakni küéső sd-re a cuccokat. így
[ Szerkesztve ]
-
jooker82
nagyúr
válasz tyutyu73 #10159 üzenetére
Az lcd,hogy vált el?? mozog,v nem értem letudnád fényképezni?? Mindőnknél van minimális ragasztási hiba,de ez gyakorlatilag észrevehetetlen...
Ha 725-ös szoftod van és azzal nem jó,ajánlom a 622-es szoftot,az is tökéletes...én régóta azt használom...LG G2 32 GB 4.4 AOS
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs