Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Roadhammer

    tag

    válasz tepenzed #39 üzenetére

    Engem nem érdekel a marketing duma, meg hogy mi innovatív, és mi nem, engem az érdekel, hogy a telefon, amit használok, tudja-e amit én akarok, vagy nem. Ha mindent tud, akkor nem cserélem le, ha van valami, ami hiányzik, és fontos, akkor cserélek. Nekem az S5-ből hiányzott, amit leírtam, az ájfon 6-ból nem hiányzik semmi. Ha pedig meghibásodik, akkor beviszem az iStyle-ba, vagy az iCentre-be, és 3-4 nap múlva kapok egy újat helyette. A Galaxy S5-öt 135-ért vettem megjelenés után egy ismerősömtől, amit nemrég adtam el 65-ért. Nem kaptam hozzá szoftver frissítést, így pár hónapig használhatatlan volt a telefon, olyan gyorsan merült, hiába raktam újra odinnal a teljes rendszert, és hiába szedtem ki az SD kártyát is, és fölösleges programokat se raktam rá, csak amiket használtam. Szerinted mennyire lettem átverve? És ismerősöm példájából tudom, aki az S6-ot 4x vitte be a szervizbe, mire beletörődött, hogy ledobálja a hálózat, hogy mi az a gyári Samsung garancia, és mennyit ér. Szerinted ő mennyire lett átverve?

Új hozzászólás Aktív témák