Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • oO7

    őstag

    válasz stevve #35 üzenetére

    iPhone és iPod touch között játék szemszögből mi is volna a különbség ?

    Írtam, hogy nagyrészben megegyezik a kód a különböző platformok között, csak az irányítást kell megcsinálni a különböző eszközökre... egy jól megcsinált, jól skálázható motornál szerintem az ilyen textúraméreket nem feltétlenül jelentenek problémát... a grafikába nem sokat kell belenyúlni, a játékmenet kódjába sem...

    Azért az, hogy DX alapú az még nem jelenti azt, hogy rögtön ugyan olyan jó... míg az XNA egy .NET -es managed környezet, a nagy játékstudiók saját natív engine -ket írtak eddig... mondjuk az MS -nek a DX miatt úgyis külön motort kellett eddig is írniuk szóval ha az XNA kellően jó eszköznek bizonyul, lehet hogy bevállalják ezt a "kompromisszumot" és nem a 0-ról írják a dolgokat, hanem XNA-ban viszont így rögtön több ms platformot is megtudnak célozni egycsapásra... majd elválik... akár még valami jó is kisülhet belőle :)

    Egyre általánosabb az otthonokban / iskolákban / munkahelyeken / bevásárlóközpontokban a wifi, és emellett a korlátlan mobilnet is kezd jönni-terjedni

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák