- MIUI / HyperOS topik
- Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Yettel topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Okosóra és okoskiegészítő topik
Hirdetés
-
Mesterportrékkal érkezett a Honor 200 Pro
ma A Honor AI a Studio Harcourt módszerén edzett, a Pro mellett befutott a Honor 200 is.
-
Már elstartolt az AMD nyári játékpromóciója
ph Ezúttal a Navi 32 XL és XT GPU-val szerelt videokártyákhoz kaphatunk két, tavaly megjelent programot, amiket egy négyes listából válogathatunk ki.
-
Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
it Négy újabb amerikai állam csatlakozott az USA Apple ellen indított, monopolellenes peréhez.
Új hozzászólás Aktív témák
-
oO7
őstag
Ha arra gondolsz amire én is gondolok ("will anyone want to create original, non-ported content for the Windows 7 Phone Series"), akkor azt tudom mondani amit olvastam-láttam-hallottam...
Először is az XNA 4.0 állítólag olyan lehetőségeket fog hozni a fejlesztőknek, hogy majd nagy játékfejlsztő studiók is fogják tudni már használni, komoly játékok fejlesztésére... már nem csak hobbifejlesztők eszköze lesz
Amennyire tudom az XNA gyakorlatilag ugyanolyan teljesítményt produkál mint a natív kód... hogy úgy mondjam
Egy XNA -ban megírt játék nagyon nagy százaléka cserekompatibilis Xbox 360, PC, és WP7 között (illetve Zune HD -ra is lehet benne fejleszteni)... szinte csak az irányítást kell elkészíteni különböző platformokra...
És végül... hülyék lennének non-ported verziót csinálni... pont hogy az újrafelhasználhatóság és így akár platformok közti kompatibilitás a legnagyobb buli az egészben... extrém esetben egy szerveren egyszerre lehet xbox -os játékos, pc-s játékos, de még akár telefonos is (bár ez a legutóbbi konkrétan egyelőre nem lehetséges mert WP7 -ben nincsenek még benne a megfelelő hálózati API -k amivel ilyen intenzív, kis latency -ű kommunikációt lehetne lebonyolítani)
sheratan: igen ilyen head-trackingen énis gondolkoztam... de szerintem az majd a köv generációs Phone -kban lesz... valami butított Kinect (egy extrább front-facing camera -ként) ami mondjuk csak head-tracking -et végez... viszont ugyanazzal a technológiával illetve a Kinect API -nak egy kisebb darabjával... csak érted, hogy mondjuk a headtracking kódja megegyezzen telefonon meg xbox -on is... csak aztán xbox -on még kerül mellé teljesebb body-tracking pl...
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen széket vegyek?
- SUSE Linux
- Asztrofotózás
- Meggyőző arcjátékkal reagál a kínai humanoid robot
- Milyen légkondit a lakásba?
- Autós topik
- Projektor topic
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Star Wars rajongók
- További aktív témák...