Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • oO7

    őstag

    válasz stevve #32 üzenetére

    Ha arra gondolsz amire én is gondolok ("will anyone want to create original, non-ported content for the Windows 7 Phone Series"), akkor azt tudom mondani amit olvastam-láttam-hallottam...

    Először is az XNA 4.0 állítólag olyan lehetőségeket fog hozni a fejlesztőknek, hogy majd nagy játékfejlsztő studiók is fogják tudni már használni, komoly játékok fejlesztésére... már nem csak hobbifejlesztők eszköze lesz

    Amennyire tudom az XNA gyakorlatilag ugyanolyan teljesítményt produkál mint a natív kód... hogy úgy mondjam

    Egy XNA -ban megírt játék nagyon nagy százaléka cserekompatibilis Xbox 360, PC, és WP7 között (illetve Zune HD -ra is lehet benne fejleszteni)... szinte csak az irányítást kell elkészíteni különböző platformokra...

    És végül... hülyék lennének non-ported verziót csinálni... pont hogy az újrafelhasználhatóság és így akár platformok közti kompatibilitás a legnagyobb buli az egészben... extrém esetben egy szerveren egyszerre lehet xbox -os játékos, pc-s játékos, de még akár telefonos is (bár ez a legutóbbi konkrétan egyelőre nem lehetséges mert WP7 -ben nincsenek még benne a megfelelő hálózati API -k amivel ilyen intenzív, kis latency -ű kommunikációt lehetne lebonyolítani)

    sheratan: igen ilyen head-trackingen énis gondolkoztam... de szerintem az majd a köv generációs Phone -kban lesz... valami butított Kinect (egy extrább front-facing camera -ként) ami mondjuk csak head-tracking -et végez... viszont ugyanazzal a technológiával illetve a Kinect API -nak egy kisebb darabjával... csak érted, hogy mondjuk a headtracking kódja megegyezzen telefonon meg xbox -on is... csak aztán xbox -on még kerül mellé teljesebb body-tracking pl...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák