Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • juzer78

    tag

    válasz ng0ofy #24 üzenetére

    Ezen csúnyán fennakadtam:

    "mivel nincs belőle hasznuk (motiváció)."

    Ez még viccnek is rossz volt. Már hogy a fészkes fenébe ne lenne hasznuk, minél több mindent tudnak egy felhasználóról annál célzottabban tudják hirdetésekkel bombázni. Akárcsak a face. Ez semmi másról nem szól, mint a profitról, hogy az utolsó fityinget is kisajtolják belőled, lehetőleg úgy hogy ne érezd kényszernek, szükségleteket teremtenek.

    Ennek elvileg úgy kellene működnie, hogy a vállalatok a felhasználók szükségleteit elégítik ki, de ma már úgy megy, hogy szükségletet teremtenek, azt sugalják, hogy ez vagy az, számodra nélkülözhetetlen, mindenképpen meg kell venned, mert különben kevesebb vagy... hát a lóf.szt. És ehhez bármilyen eszközt felhasználnak. Ha nyílt, ha nem, és nem nem mernek beletenni, hanem pont azt a határt próbálgatják, hogy meddig mehetnek el, mi az amit még megengedhetnek, akár a felhasználókkal szemben, akár EU-val vagy az Amerikai felügyelőbizosságokkal szemben

    Bakker, jöhet bárki, nem tud megcáfolni, épp ezt tanulom!

Új hozzászólás Aktív témák