- MIUI / HyperOS topik
- Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Yettel topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Okosóra és okoskiegészítő topik
Hirdetés
-
Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
it Négy újabb amerikai állam csatlakozott az USA Apple ellen indított, monopolellenes peréhez.
-
Az üzleti szférának szól a SmartThings Pro
ma A kütyüket összefogó megoldásból irodák, üzletek és hotelek is profitálhatnak.
-
Fejlesztői videón a The Casting of Frank Stone
gp A PC-re és konzolokra érkező alkotás a tervek szerint még idén elérhető lesz PC-re és konzolokra.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bodoo
tag
válasz mazsi1911 #43 üzenetére
valóban jobb lenne a Google féle megoldás, csak az még nincs Magyarországon
Ahogy korábban írtam, ma elindítottam a folyamatot, hogy nekem is legyen MobilTárcám. Telekom és OTP ügyfél vagyok, úgyhogy szinte minden adott. Bár a függetlenül máshol vásárolt Samsung Galaxy S4 Octa (i9500) telefonom nem volt a támogatott telefonok listáján csak a többi S4 verzió, de azért hátha. Letöltöttem az alkalmazást, működött, meg is jelent az NFC-ben a fizetési szolgáltatásoknál, csak írta, hogy kell az új SIM. Elmentem egy T Pontba, ingyen kicseréltettem a tizenakárhány éves Westel 900 SIM kártyám, ennek úgyis ideje volt már. Az új SIMen először nem volt mobilinternetem, de +1 újraindítás után tökéletesen működött.
A MobilTárca alkalmazás azt írta, hogy az előfizetésem miatt nem tudja aktiválni a szolgáltatást ezért hívjam fel az ügyfélszolgálatot a +36 80 470 025-ös zöldszámon. Felhívtam, a nagyon kedves ügyintéző bekérte pár adatom (nevem, telefonszámom, ügyfél jelszó 3 számjegye), majd mondta hogy fogok kapni pár SMS-t amivel ne foglalkozzak, fel fog hívni ha sikerült az aktiválás. Jöttek is SMS-ek sikertelen aktiválási kísérletekről. Visszahívott, és mondta hogy jelzi a hibát az illetékeseknek, csak pár adatot kér a telefonomról, amiből ki is derült azonnal mi a gond. A MobilTárca Telekom-os verziója csak Telekom függő, Telekom gyári ROM-os, és rootolatlan telefonnal működik. Én egyik feltételnek sem felelek meg sajna. A hölgy szerint előfordul hogy más fajta nem támogatott telefonon is működik a szolgáltatás, de ez nagyon ritka, kb 2% az esélye szerinte. Szóval sajnos nekem nem lesz MobilTárcám az én S4-emen, Szerencse hogy a Mastercard Mobile Paypass kártya kiváltását a legutolsó lépésnek hagytam. Még nem terveztem a telefon leváltását úgyhogy várok a Wallet-re, addig meg kicseréltetem a bankkártyám, mert megdöglött rajta a PayPass chip, általában minden hol ezzel fizetek.[ Szerkesztve ]
POCO F2 Pro 256 GB - Phantom White
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple notebookok
- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
- Ukrajnai háború
- Projektor topic
- Autós topik
- Windows 11
- Motoros topic
- Politika
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- További aktív témák...
- Razer Basilisk Ultimate Wireless Gamer Egér! 20k DPI/Dokkoló/Razer Chroma RGB/Razer Hyperspeed Tech
- Ryzen5 GamerPc
- Apple Watch Series 8 41mm GPS fekete 6 hó gari
- TP-Link TL-SG108E Smart, 8 Portos, Gigabites Switch, üzleti osztály, fém burkolattal
- Új, bontatlan iPhone 13 128GB Midnight (fekete) gyári független