Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • pampika

    őstag

    válasz Blyan #6806 üzenetére

    Az a tok, amit régebben adtak hozzá, a nokiánál 4,5k. És még ha nem is vmi nagy eresztés, mégiscsak van vmi, ami védje a telefont. Mondjuk ilyen árban pont kijön egy memkártya is :)

    A céges előfizuknál szinte mind így működik. Mivel a cégé a flotta, így ő dönthet az elérhető szolgáltatásokról. Ami végülis jogos is, mert sok helyen a cég fizeti a számlát és nem akar senki helyett fölösleges kiadásokat (pl. a kedves dolgozó nekiáll netezgetni, vagy emeltdíjas smseket küldözgetni). Szóval ezért van a kapcsolattartó, aki intézi az ilyen dolgokat és elvileg képben van, hogy mit-hogy lehet.
    Persze ezek az emberek ált. nem túl lelkesek...a mi flottánkban az ügyintézés vmi katasztrófa...vagy nem veszik fel a telefont, vagy ha felveszik, nem tudnak semmi érdemit mondani. Semmit. Csak kérnek egy kis türelmet, hogy utánanézzenek. Persze nem, mintha lenne bármi eredménye is :W
    De legalább jó olyan szempontból, hogy itt mindenki magánelőfizető és névre kapja a számlát a vodától. Ha kell vmi szolgáltatás, akkor azt meg tudom magamnak rendelni, nem kell velük szenvedni, hogy hajlandók-e végre elintézni :)

Új hozzászólás Aktív témák