Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • lajo

    senior tag

    válasz Dexter68 #15802 üzenetére

    Jó ötlet.

    Kértem egy új sim kártyát, mert már használni sem lehetett, folyamatosan hibát észlelt. Azt mondták, kell pár óra, hogy a rendszeren átfusson a dolog, a régit pedig letiltották. Hazaértem és beleraktam az újat és ugyanúgy hibás volt. Próbáltam mindent bújtam a netet. Eszembe jutott hátha összecseréltem a kettőt. Beraktam amit a réginek gondoltam, és azzal működött, mindez sok órával a csere után. Nagyon örültem, amíg rá nem jöttem, hogy az tényleg a régi, nem cseréltem össze, mert a régi pin kódom volt jó hozzá. Működött egy darabig kb. 5 óra múlva megint előjött a hiba. Addig az új egy másik telefonban kértyahibás volt. Másnap reggel visszacseréltem és azóta működik.

    Tömören: Ha jól gondolom, sok óra volt mire átfutott a rendszeren a csere, és csak miután átfutott tiltották le a régit.

    Extra: Annyira idegesít, amikor jobban értek a dolgokhoz a "szakértőnél" aki a vodafoneban ül, és még ő okoskodik és szól be még ha nem is nagy dolgokban. :U

Új hozzászólás Aktív témák