- Az IQOO-nak sikerült fokozni a Neo9 Pro-t
- Fotók, videók mobillal
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
Hirdetés
-
Megvásárolható a legolcsóbb kagylótelefon
ma A Blackview elérhető áron kínál összecsukható képernyős élményt, három Android főverzió támogatással.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
xDefiant - Íme a végleges gépigény
gp Az ingyenes FPS a mia naptól végre játszható lesz minden platformon.
Új hozzászólás Aktív témák
-
lajo
senior tag
válasz Dexter68 #15802 üzenetére
Jó ötlet.
Kértem egy új sim kártyát, mert már használni sem lehetett, folyamatosan hibát észlelt. Azt mondták, kell pár óra, hogy a rendszeren átfusson a dolog, a régit pedig letiltották. Hazaértem és beleraktam az újat és ugyanúgy hibás volt. Próbáltam mindent bújtam a netet. Eszembe jutott hátha összecseréltem a kettőt. Beraktam amit a réginek gondoltam, és azzal működött, mindez sok órával a csere után. Nagyon örültem, amíg rá nem jöttem, hogy az tényleg a régi, nem cseréltem össze, mert a régi pin kódom volt jó hozzá. Működött egy darabig kb. 5 óra múlva megint előjött a hiba. Addig az új egy másik telefonban kértyahibás volt. Másnap reggel visszacseréltem és azóta működik.
Tömören: Ha jól gondolom, sok óra volt mire átfutott a rendszeren a csere, és csak miután átfutott tiltották le a régit.
Extra: Annyira idegesít, amikor jobban értek a dolgokhoz a "szakértőnél" aki a vodafoneban ül, és még ő okoskodik és szól be még ha nem is nagy dolgokban.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen