Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Mobilarena
Nokia Lumia 520 - gyakran feltett kérdések, hasznos tudnivalók
Új hozzászólás Aktív témák
-
old rocker
veterán
válasz MaCS_70 #15790 üzenetére
Csak annyit fűznék hozzá, hogy a szolgáltatók eladóinak, ügyfélszolgálati alkalmazottainak hülyesége máshol - pl. Franciaország is hátborzongató. Párizsban pl. a netszolgáltatás sokkal rosszabb, mint a magyar! Pl. a NEUF telefon/net/tv szolgáltatása olyan, mint a népmese: egyszer volt, hol nem volt... S ha két hétig nincs pl. net, oda ugyan ki nem küldenek szerelőt, de vonni vonják a számláról. A diszpécser meg ilyenekkel traktálja a júzert, aki beszól: nincs net: ... a modem tápja közvetlenül a konnektorba, vagy elosztóba van dugva? Elosztóba... Háááááá, akkor az a baj! Húzza ki az elosztóból és dugja közvetlenül a konnektorba! Anyád... a net meg utána is teljesen labilisan működik... A legnagyobb baj az, hogy világszerte ezeknek a szakiknak, eladóknak stb. vagyunk kiszolgáltatva. Nekem az elmúlt években 4 új telefon vásárlásakor, ill. szervizeltetésekor 5 alkalomból négyszer mondták: első alkalommal 12-15-16 órán át töltsem a telefont... egyetlen szaki volt tisztában a helyes eljárással: nem kell!
[ Szerkesztve ]
A windows rendszerű telefonok a microsoftnak köszönhetően lassan az enyészet útjára lépnek