- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
Hirdetés
-
Computex 2024: Vérnyomásérték megbecsülésében is partner az Asus VivoWatch 6
ma Nem mér, csak becsül, de a helyi hatóságoktól megkapta a használati engedélyt.
-
Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
it Miközben az EU elkezdte osztani a chipszektornak a nagy támogatásokat, az ASML és az Imec olyan labort nyitottak az EU-ban, amelyben a legújabb chipgyártó eszközöket tesztelik.
-
Computex 2024: perifériák az ASUS ROG fémjelzésével
ph A cég 50 gramm alatti, szénszálas burkolattal bíró egeret és decensnek látszó játékos headsetet is villantott a madzagmentes szegmensben.
-
Mobilarena
Nokia Lumia 520 - gyakran feltett kérdések, hasznos tudnivalók
Új hozzászólás Aktív témák
-
drkbl
őstag
válasz Szilard7 #9758 üzenetére
"We're really sorry, but we've run into a problem, and we're not sure what caused it. This might be a temporary issue that will be fixed if you try again later, but if you keep seeing this error and want to call support, here's an error code that might help them figure out the problem: 0x80048264"
Essentially this is referring to new Win8 phones and they have not been associated to a MS Account. Essentially, something did not go right when the phone was being turned on for the first time- either there was no signal, or the sign up process was skipped or the phone was turned off mid-power up, etc. Again- this is in regards to brand new Win8 phones - and usually those being used for the first time by the end user. Luckily, because the problem is happening on primarily brand new phones, the fix, which resets the phone, won't have too much impact since the end user has not been able to purchase apps from the Store yet, which requires MS Account sign in.
The fix is:
From the Live Tile screen, slide to the right panel.
Scroll down to "Settings"
In "Settings", scroll down to "About"
In "About", scroll down and select, "Reset Your Phone"Choose the option to "Reset Your Phone" and follow the on-screen instructions.
After the phone resets, you will follow the Start Up Process.
Pay close attention to ensure that you do not click past or accidentally skip the Windows Live/Microsoft Account sign in process. When that step in the process comes up, make sure you login with any Microsoft Account, such as your Outlook.com/Hotmail.com, Microsoft.com, XBox Live account, etc. These accounts also used to be called "Passport" or "Windows LiveID" accounts.
After signing in with that account this time, you should make it successfully through the process instead of hitting the error quoted above again.If you should happen to hit that error again /and/ you have definitely reset the phone before making the new attempt to login, I would recommend contacting Microsoft Support at that time.
Több megoldási javaslat is van: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy A55 128gb Awsome Lilac - Újszerű, akár beszámítással
- Samsung Galaxy S24 128gb Cobalt Violet - Újszerű, akár beszámítással
- Google Pixel 7a 128gb Charcoal - Használt, Google garancia, akár beszámítással
- MacSzerez.com - iPhone 11 Pro / 64GB / Kártyafüggetlen / Space Grey / Garancia!
- Google Pixel 8 Pro Bay 128gb - Használt, Google gari, akár beszámítással
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen