Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Rushbácsi

    tag

    válasz T. I. #30691 üzenetére

    Tényleg eléggé vicc amit csinálnak, de olvastam a t-mobile (mélyen tisztelt t-mobil) fészbúkos oldalán az építő jellegű hozzászólásokat kérdéseket kéréseket, és hát hagy némi kívánnivalót maga után.
    Nem az hogy nem győzik, hanem hogy keresik a kifogásokat minden mennyiségben, mindegy hogy symbian-ról, androidról vagy másról van szó. Még nem kaptuk meg a szoft-ot, éppen teszteljük, meg már visszaküldtük a gyártónak csak még ő nem tette fel stb.
    Mindenesetre felháborító a dolog számomra hogy megvesz az ember egy bármilyen prémium kategóriás telefont és onnantól kezdve hogy eladták tesznek rá hogy a tulajnak milyen problémája van vele.

    A másik dolog épp most készülök az N8-amat függetleníteni a T-nél mert szolgáltatót fogok váltani mivel muszáj, a függetlenítés ára egy dolog de a kódot semmiképpen nem küldik ki postán hanem be kell fáradni a telóval a szervizbe és ők írják bele. Legalábbis nekem ezt mondták, de lehet hogy üzlete válogatja.

    Noooormális vagyok... Azok a hangok is megmondták...

Új hozzászólás Aktív témák