Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Cifu

    nagyúr

    válasz MZsoltee #35 üzenetére

    Most hogy van erősebb, felhasználják ezt "fejlesztésre", ami nem valódi fejlesztés, hanem erőforrás pazarlás, optimalizálásra fordított munka megspórolása.

    Még 1x: eddig is volt erősebb processzor. Pont az volt a probléma, hogy nem volt érdemes 4 magnál többel bíró procit vásárolni, mert legalábbis játék fronton nagyítóval kellett keresni, ami kihasználta volna. Sőt, nem is olyan rég már az is meglepő volt, ha egy játék egyáltalán képes volt 4 darab magot kihasználni.

    Tehát fizetsz a semmiért, fejlesztesz a semmiért (nagyobb profit a proci gyártónak és a szoftvergyártónak).

    Mióta vagy a PC fronton? :D
    Ez megy már vagy 30 éve. :)
    Vettél egy Adlib hangkártyát, majd cserélhetted le SoundBlaster 16-ra, mert sokkal több minden támogatta. Vettél GUS PnP-t, mert sokkal jobban szólt, de két év után megdöglött a gyártó és a kártya támogatása a béka feneke alá zuhant, tehát válthattál vagy SB AWE32-re, vagy Aureal Vortex 2-re. Az utóbbi jobb hangminőséget és térbeli hangzást biztosított, de a Creative felvásárolta a gyártót, a kártya onnantól gyakorlatilag dettó elveszett, mert a Creative ügyködésének hála normális térhangzás csak EAX alatt volt.

    Lehet sorolni a példákat, MMX, 3Dfx/Glide, S3 Savage 2000 esete a HW T&L-el, a PS2.0 támogatás kanosszajárása, DX9/DX10, DX11, huhúúúú... Még felsorolni sem tudom a példákat.

    Szóval az, hogy amiatt siránkozol, hogy egy több, mint 6 éves, és amúgy még ma is igen jól teljesítő proci feltehetően 1-2 év múlva már nem lesz a toppon, legalábbis nem a legjobb AAA címek alatt, számomra legalábbis furcsa...

    Ez alapján azt prognosztizálom, hogy jövőre a 4 mag 8 szál alap lesz.

    Ez kb. olyan rémhírkeltés, mint anno az eset valamelyik AC (talán az Unity?) esetében, ahol az Ubisoft 6GB RAM-ot írt elő és i5-2500K. Mindenki kongatta a harangot, hogy na, innentől kezdve minden játék 6GB ramot fog kérni, és 4 magos procit. Holott kb. 2 évre rá kezdtek el valóban általánosak lenni az ilyen elvárások.

    Szóval én meg úgy vélem, hogy mivel a jövőre érkező i3 procik lesznek 4 szálasok, talán jövőre jutunk el oda, hogy 4 szál általános elvárás lehet.

    akkor felhasználói élményben nem köszön majd vissza a különbség.

    Mit tekintesz felhasználói élménynek? Elég a fent említett AC Unity-re gondolni. Nyújtott annyival többet, mint az AC első része?

    Na ugye...

    Ha valaki a legújabb játékokkal a legnagyobb felbontás és a legjobb képminőség mellett a legmagasabb FPS szám mellett akar játszani, az majd megveszi ezeket a csúcs procikat. Nem biztos, hogy a játékok ki fogják használni őket, de ezek a procik akkor sem a hétköznapi játékosoknak fognak szólni...

    [ Szerkesztve ]

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

Új hozzászólás Aktív témák