- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Telekom mobilszolgáltatások
- Milyen okostelefont vegyek?
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Samsung Gear S3 - második kör
- Computex 2024: MagSafe külső SSD és Apple Lokátoros burkolat az MSI-től
- Nemzetközi bemutatókra készül az Oppo
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Nem lesz idén Nothing Phone (3)
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Nem lesz idén Nothing Phone (3)
ma És az AI tehet róla.
-
The Last of Us: Part II - Kész lenne már a PC-s kiadás?
gp Vajon a készítők megvárják az új kiadást a TV sorozat új évadának indulásával?
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Lop!N
tag
Win7 kompatibilitás üzemmódban futtatva a flash programot más hibát ír.
09/30/15 18:39:06.135 INFO : Port 1/1: XFSTK-LOG SN: D7DC2B5BA3715141 usb_bulk_read() fails
09/30/15 18:39:06.135 INFO : Port 1/1: XFSTK-LOG SN: D7DC2B5BA3715141 Windriver Error: 0x20000015, Timeout expiredEz utalhat valami usb driver hibára?
-
ToniSoprano
addikt
válasz imiadmin #10316 üzenetére
Én nekem is elsőre megállt 5%-ál. aztná újratelepítgettem a szoftvereket és kerestem más USB portot. Nem tudom mitől, de utána 4 db tableten csont nélkül elsőre felment a frissítés, ugyanott. Szóval jól működik.
Egyébként ha kivonulna, vagy csődbe menne a TESCO nem lenne jó nekünk, mert a garanciánaknak annyi lenne, úgyogy maradjon csak még két évig. A Wallmart ügyvédek biztos kitalálnának valamit, hogy ne kelljen állniuk a Tescos időszak vállalásait pl. extra garancia.
-
Lop!N
tag
válasz imiadmin #10316 üzenetére
Tökéletesen bizonyítja hogy mostanában valamilyen negatív elektromágneses tér vesz körbe. Nem tudom lenyitni az összefoglalót a laptopomon. Sőt a tablet mellett tegnap előszeretettel fagyott le a telefonom is amit eddig nem nagyon csinált, és este még a laptopom is generált furcsa dolgokat...
De Köszönöm a tippet, megnézem amint tudom[ Szerkesztve ]
-
spammer
veterán
válasz ToniSoprano #10317 üzenetére
Elméletileg a szervizbe kellene küldeni ilyenkor (ami szerintem a Tescotól független), csak hát ugye tudjuk, hogy ez hivatalos szerviz mekkora pofátlan banda.
„A feketébe öltözött ember a sivatagon át menekült, a harcos pedig követte."
-
PLaci58
őstag
Átírták a gomb linkjét "friss"-re, így csak frissíti az oldalt.
[ Szerkesztve ]
"Nincs végzet, csak ha magad is bevégzed!"
-
imiadmin
őstag
Na, tegnap elért minket is a sípolás... Szegény gyerek megrémülten szaladt vele, hogy a "Apa! A pou sír..."
Persze egy restart segített...Kíváncsi leszek, hogy előjön-e még. Igyekszem figyelni, hogy milyen csillagállás esetén jelentkezik...
-
szalaiz
csendes tag
Egy ismerős az XP-jén nem látja a tablet tartalmát, a W-032i driver nem jelenik meg egyáltalán. (A PC tölteni tölti a tabot, de nbem tud másolni rá/róla fájlokat. Másik WinXP gépen megy.
Próbáltuk Intel Android USB driver 1.1.5-öt feltenni többször is, de amikor a tabot rádugjuk a gépre a Device Manager-ben csak sárga ?-lel mutatja az "Android" eszközt. Hiába próbálok itt driver-t frissíteni, nem talál megfelelőt, még a telepített Intel Android USB driver könyvtárban sem.
Amikor a tabon az USB kezelést kamerára állítottam, akkor megjelent az intézőben mint fényképezőgép és látszanak is a fénykép mappák, de MTP módban nem ismeri az eszközt.
Valakinek van valami ötlete?
-
senior tag
válasz imiadmin #10329 üzenetére
Nálunk is a Pou sípol. Már máskor is volt ilyen, mint utóbb kiderült, csak akkor nem voltam a közelben és nem tudta a "fehérnép" behatárolni a problémát. Akkor egyszerűen teljesen kikapcsolták a tabot. Most mutatja délután a gyerek, hogy megint sípol. Elég idegesítő volt, hiába volt lenémítva a készülék és abba sem hagyta, amíg le nem töröltem a játékot a francba.
Akkor fel sem merült bennem, hogy ez készülékprobléma lenne, de most rákerestem a topikban és többeknek volt ilyen.
Ez mit is jelent igazából?
Tönkrement valami?
Vagy gyári hibás a hang rész?
Lesz más alkalmazásoknál is ilyen?
Romlani fog a helyzet, vagy csak 1-2 alkalmazást nem tolerál?
Javítják gariban, vagy cserélik a készüléket?
Kell tudni prezentálni a hibát nekik, vagy ez olyan elmondom és tudják, hogy javíthatatlan hiba, ezért rögtön cserélik dolog? -
fuze
őstag
Lehet most kapni ezt a tabletet a tescoban? Vagy nem tescoban? Akárhol?
[ Szerkesztve ]
adms.hu | UI Designer
-
Derek V.
tag
Sziasztok!
A gyári tárhely növelő frissítés közben az alábbi hibát dobja a program.
Többszöri próbálkozás után is mindig ezt írja ki.(Másik USB port,másik kábellel már próbáltam.)
Mi lehet a gond?Tud ebben valaki nekem segíteni,vagy vihetem a Tesco szervizbe?
Előre is köszönöm a segítő szándékot![ Szerkesztve ]
-
vargalex
félisten
válasz pekenyoca #10291 üzenetére
Szia!
Köszi a linket, éppen jókor olvastam a hozzászólásodat. Csütörtökön el is mentem a kijelzőért, szombaton be is raktam a még márciusban pórul járt tabletbe. Tökéletesen működik.
Alex
-
AndrewBlase
senior tag
Üdv!
Ma végre eljutottam odáig, hogy leadjam szervizbe, akarom mondani Tecsóba a pixelhibás tabot.
Első reakciója az ügyfélszolgálatis nőnek, hol van a Flag-os garijegy? Mondom neki, hogy azt bizony kollegina annak idején kidobta belőle, amikor az 1 éves papírt cserélte a két évesre. Mondta, hogy az bizony baj, de megpróbálja nélküle leadni.
Válaszomra, miszerint eléggé nagy katyvasz volt a bevezetéskor a papírozással, csak helyeselt.Kérdezte a kollégájától, hogy most van-e ilyen tab, mondtam neki, hogy már hetek óta nincs. Szóba került a kiárusítás, és mondta, nem szűnik meg a márka, csak jön az újabb széria. Hoppácska!
Egyébiránt 15 napot írtak a várható javítási időtartamra. Kezdem számolni a napokat!
Miért mindig én???
-
nagyúr
válasz AndrewBlase #10344 üzenetére
A 15 napot valójában úgy kell ám számolni, hogy: 15 munkanap, aminek van "R" betű a nevében és páratlan hétre esik. Vagy valami hasonló.
Ezek szerint a márka túl fogja élni a Tescót?!
-
AndrewBlase
senior tag
"A 15 napot valójában úgy kell ám számolni, hogy: 15 munkanap"
Ezt így gondolom/gondoltam én is, de csak "sima" napot írtak, ezt tolmácsoltam.
" aminek van "R" betű a nevében és páratlan hétre esik. Vagy valami hasonló."
Gyanítom, hogy a hiba bennem van, de nem vágom, mit akarsz ezzel mondani.
Miért mindig én???
-
nagyúr
válasz AndrewBlase #10348 üzenetére
Hát nagyjából azt, hogy 15 munkanap tesco ügyfélszolgálat+flag szerviz értelmezésében == 2 hónaptól n+1 napig bármennyi lehet, úgyhogy nagyon ne fektess energiát a számolásba, kb. ezt akartam sugallni.
-
őstag
Tegyük tisztába. Garanciális termék leadásakor semmilyen határidő nincsen arra, hogy elkészüljön a leadott termék. Mindössze törekedni kell a 15 napra. De ha ez nem kivitelezhető, akkor lehet belőle 45 nap is. Egyébként is aki szeretné minél hamarabb visszakapni a készülékét, miért nem viszi/küldi rögtön arra a helyre ahol javítják (márkaszerviz)? Lehet csak két hetente megy el a Tescóból a garancia. Akkor meg ezzel az idővel hosszabb lesz a javítás.
http://hasznaltpcalkatresz.hu/
Új hozzászólás Aktív témák
- iPad 9 64Gb Wifi
- Samsung Galaxy Tab S9 FE+ (WiFi) Számla+gari+töltő+tok
- újszerű iPad Pro 11" (3. generációs) (2021) M1 chip Wi-Fi 128GB silver ezüst ajándék smart cover
- Magic Keyboard iPad PRO 12.9 magyar fekete, fulldoboz!
- Samsung Galaxy Tab S9+ 5g 256gb - Csomagolásbontott, makulátlan, akár beszámítással
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs