Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sasa311

    veterán

    válasz kisgabor87 #398 üzenetére

    1., Nem fog "elfogyni", mivel egész középeurópa közös projectje az Op3n Dott és hossszútávra terveznek
    2., A bugokat ugyan úgy javítják, van különálló (külsős cég) supportja és ezt mi sem bizonyítja jobban, hogy már a megjelenés óta is jött rá rendszerfrissítés - több is. Contact
    Nem mellesleg a Tescoban kb. 100x könnyebb műszaki cikket visszavetetni ha már minden kötél szakad, mint kb. bármelyik másik specifikusan hardverekre specializálódott cégnél. Egy natúr "számtechbolt" a büdös életbe nem fog neked visszavenni egy tabletet azért, mert "nem tetszik", pláne nem 2-3 javítás előtt. A Tesco igen, főleg mivel saját márka.
    3., Nincs készüléked, kipróbáltad 1x egy Tescoban kiállítva és úgy formálsz véleményt, hogy szar. Már ne is haragudj, de ez elképesztő szűklátókörűségre utal. Ahogy az is, hogy itt fantáziálsz és jövőbe látsz, hogy majd mind elromlik, majd jól kiárulják a készletet és akkor aztán mindenki magára vethet, mint a föld nélküli paraszt.

    Te btw valamelyik cégnek valami kapcsolattartója vagy vagy csupán ennyire szeretnéd megmenteni a világot attól, hogy egy alsó kategóriás, kb. árban piacvezető termékkel befürödjön az, akinek IPAD szintű elvárásai vannak?

    A nagy cégek supportjáról meg csak annyit, hogy a félmilliós HP gépem egyértelmű hibáját le se xarta a support...

    [ Szerkesztve ]

    Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?

Új hozzászólás Aktív témák