- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Xperia Pro-C néven új csúcs Sony kompaktot pletykálnak
- iPhone topik
Hirdetés
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz #06658560 #32 üzenetére
Ha eleve eletkeptelen a konstrukcio akkor felesleges mestersegesen eletben tartani, sot ugy tenni, mintha valami bombauzlet lenne.
A tamogatast azert adjak, hogy beinduljon az uzlet, gazdasagosabba valjon a gyartas a nagyobb volumen miatt, ami magaval hozza az arcsokkenest es nem lesz szukseg a tamogatasra.
Na a volument felszokott, az arcsokkenes meg elmaradt. Nem azt mondom, hogy ASAP le kell allitani a tamogatast, sot szerintem novelhetnek is az evi keretosszeget, de ha 5 even belul nem indul meg az arak csokkenese, ki kell huzni a dugot, mert az autogyarak csak atvertek az EU-t. Persze az arcsokkenest nem a kiherelt mini kvotaautokkal kell prezentalni, es az sem ad nekik felmentest hogy kozben szinten mestersegesen novelik a hagyomanyos autok arat.
Az egyertelmu, hogy az autogyarak jelenleg nem gondolkodnak arversenyben, mivel a beveteleik meg a hagyomanyos autokbol jonnek, igy toluk nem varhato hogy egy forintot is engedjenek. Ha meg 10.5/8,5 million maradnak a 4 szemelyes kisautok epp csak elfogadhato hatotavval, mar nem igazan elfogadhato csomagtartoval, elbucsuzhatnak a fizetokepes kereslettol, de ugyanez lesz a helyzet ha a benzines vagy hibrid modelljeik arat is arra a szintre emelik. Nagyon csodalkoznek ha nem tunne el, olvadna be meg 2-3 marka. Sot lehet hogy 10 ev mulva az EU-ban mar csak ket autogyarto egyesules marad. Egy nemet es egy francia/japan... esetleg meg egy kinai. Ja meg a Tesla, ha addig Musk el nem cseszi. Nem lesz ertelme fenntartani az osszes regi markanevet sem, illetve a kulonallo modelleket sem. Nem lesz kulon vw, skoda, meg seat.
Amugy erdekes, hogy ahogy elfogyott a kvota csak el tudtak huzni komolyabb akciokat a gyartok, pult alol, szoval van ott tartalek, csak amig fizet az EU, hagy fizessen.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Milyen program, ami...?
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- Budapest és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Formula-1
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen