- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Yettel topik
- Xiaomi 12 - az izmos 12
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
Hirdetés
-
Warhammer 40k: Space Marine 2 - Középpontban az egyjátékos és a multi mód
gp A készítők a minap két új előzetessel jelentkeztek a sokak által várt programhoz.
-
Q, mint Quiet: új változat született a Chieftec Apexből
ph A E-ATX lapokat is fogadni képes torony új verziója zajcsillapító paneleket és teli előlapot kapott a némaság érdekében.
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Zizu33
friss újonc
válasz Tigerclaw #12 üzenetére
Ez ok és értem is.
De ha már matekozunk, azért szerintem abban megegyezhetünk, hogy az akkuk folyamatosan degradálódnak. Nem megy 15e ciklust aztán kifúj, hanem folyamatosan degradálódik. Szóval szerintem 10e ciklus környékén nem valid a teljes kapacitásmennyiséggel számolni. Mivel csökken az energiatároló kapacitás, így gyakrabban kell tölteni ami rövidebb idő alatt nagyobb számú töltési ciklust jelent és gyorsul a degradáció is. Ez egy ördögi kör.
Az autógyártók meg ígérnek sok mindent (mondjuk fogyasztás terén) aztán az életben már mást mutatnak a számok. Persze a gyár érdeke, hogy "fűt-fát" ígérjenek, mert pont nem érdekli őket, hogy Jóska mit szól, ha 10 év múlva kiderül, hogy az ígért ciklus szám nem 12e csak 8776.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs