- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Huawei Band 6 - vérbűl az oxigént
- Yettel topik
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Bugfix van, magyarázat nincs az iOS-ben újra feltűnő, korábban törölt fotókra
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Vodafone mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Q, mint Quiet: új változat született a Chieftec Apexből
ph A E-ATX lapokat is fogadni képes torony új verziója zajcsillapító paneleket és teli előlapot kapott a némaság érdekében.
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
Új hozzászólás Aktív témák
-
<Adamsky>
nagyúr
" ... 80%-uk SUV, Crossover ... " - jaja! "Autó formájú" autó nincs. Kombi, szedán? Csak ezek a kívül nagy, belül kicsi malomkerekű autók.
Az ID.3-at se mondanám egy szépségnek és klasszikus formának. Nem is értem miért akadt meg rajta a szemed. Arról nem is beszélve, hogy elég nagy kapufa az az autó (és itt most nem csak a szoftveres hibákra gondolok). Persze, veszik, mert Volkswagen, de hogy ebből népautó nem lesz, - ahogy arra a névadásnál is utalni próbáltak - az tuti." ... akkor is marad belül a gagyi kopogós műanyag." - pontosan!
Vannak autók, amiket egyszerűen nem érdemes felextrázni, mert nem lesz annyival jobb. -
k-adi
nagyúr
"Közel 20 milláért.
Na mondom akkor ezt is felejtsük el gyorsan."
annyiért már bőven van értelmes szedán.. ja az nem elektromos de nem is értem, mikor még gyerekcipőben jár a technológia, ha ekkora kereted van, miért nézel most még elég kompromisszumos (hatótáv, töltés, beltéri anyaghasználat, stb.) elektromost? mert trendi? -
8th
addikt
"80%-uk SUV, Crossover" Az autógyártók megnézik az eladási számaikat és azt gyártanak amire igény van. A városi terepjáróknak is megvan a maga előnye. Nem nagyobbak mint egy alsó-középkategóriás autó de könnyebb ki-beszállni belőlük mint egy jóval alacsonyabb üléspozíciójú szedánból ami a rohamléptekben elöregedő nyugat-európai társadalmakban fontos szemponttá vált. Mást ne mondjak nézd meg EU-ban mekkorát futott a Nissan Qashqai első generációja. Vitték az öregek mint a cukrot a csóró kis Magyarországon is. A kétezres évek derekán a Nissan körül gyülekeztek a fekete felhők mert nem volt semmi piacképes modelljük. Micra, Note, X-Trail és annyi. Nem nagyon vették egyiket sem akkortájt gyakorlatilag a Navara vitte a hátán a Nissan autós üzletágát. Az utolsó pillanatban jött a Qashqai és mindent vitt. Hosszú időn keresztül a legtöbbet eladott crossover volt Európában. A Qashqai sikerét megirigyelve a többi gyártó is ráfeküdt a témára. Ha ez nem lenne elég a kínai piacon is crossoverre van igény leginkább. A gyártóknak lassan már fontosabb az a piac mint az európai, így ha a kínaiaknak suv kell akkor Európa is azt fog kapni. Szokj hozzá ez csak rosszabb lesz.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
Új hozzászólás Aktív témák
- Laptop Lenovo ThinkPad X280 Magyar billentyűzettel win 10 pro INGYEN SZÁLLÍTÁS MONITORCENTER.hu
- Lenovo Thinkpad T480 Magyar billentyűzettel INGYEN SZÁLLÍTÁS MONITORCENTER.hu
- Lenovo Thinkpad L470 Magyar billentyűzettel INGYEN SZÁLLÍTÁS !! MONITORCENTER.hu
- HP ELITEBOOK 840 G4 14,1" I5-7200U, 8GB RAM, 120GB SSD
- HP Elitebook 840 G4 G5 G7 450 G8 850 G7 G8 650 G9 MAGYAR BIL.!!! i5 i7 7-12. gen. 3 hó gar
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest