- Bemutatta első fejhallgatóját a Sonos
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
- Xiaomi Mi 9 SE - csúcsimitátor
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Mobil flották
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Még a nyár előtt megérkeznek a G.Skill új Ripjaws memóriái
ph A külsejüket tekintve Trident Z sorozatból merítő modulpárok 32, 64 és 96 GB-os csomagokban vásárolhatók majd meg.
-
Akciófigyelő: Humble Games Bundle - Nightdive FPS Remasters
gp Számos remek játék szerezhető be PC-re az elkövetkező több mint húsz napban.
Új hozzászólás Aktív témák
-
k-adi
nagyúr
azért jó lenne min. dupla ekkora hatótáv, nem mindenki akarja 4-5 naponta töltögetni (ha otthon nem tudja de mégis trendi zöld akar lenni), akkun is kevesebb töltési-ciklus megy végbe ami azért gondolom hasznos az akkuélettartamnak is, meg ha hirtelen valami előre nem látható dolgok miatt messzebb kell menni akkor szar lenne kicentizni az utat és még sorolhatnám az előnyét... na mindegy, tudom jó lesz majd 2. kocsinak
[ Szerkesztve ]
-
Tigerclaw
nagyúr
"Arra ott lesz a tüzelőanyag cellás hajtás"
Amennyire tudom az minden szempontbol gazdasagtalanabb jelenleg. Meregdraga auto, meg az elektromosokhoz kepes is. Lassan, dragan, sok energiaval lehet eloallitani a hidrogent, legalabbis vizbontassal. Emellett par eve volt is egy szep nagy kut robbanas valahol Norvegiaban, vagy Svedorszagban.Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
.mf
veterán
" Miért nem tűnik fel senkinek,hogy az elektromos autók nem hosszú távokra vannak /lesznek tervezve."
Naja, de ha napi 10-20 km városon belüli / közeli agglomerációból városba munkábajárós másodkocsi, akkor minek ekkora batár?
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Pro Koryak
addikt
... és a benzines-, dízelhez képest a kb. dupla ára mikor térül meg?
Szép és jó, hogy ennyire védjük a környezetet vagy mégsem + aki sokat autózik hosszabb távokat is, még vegyen mellé egy pl. benzinest => 20misit el is költhet a két kocsira, az alja/belépő kategóriás modellekre. Ha esetleg vezetési élményt is szeretne, 30misi alatt meg sem áll, és így talán elérte már a középkategória alját. Éljen! -
őstag
"Plusz adblue, koromszűrő tisztítás,majd csere,a legolcsóbb gázolaj miatt 5 év múlva az érzékeny befecskendezőrendszer felújítása" Valaki bebeszélte neked ezeket?
Legyen itt elrettentésnek a saját autóm, ami halmozottan rizikófaktoros, 2000-es diesel. 13 éves, 235 ezer km. Ja és tegyünk rá még pár lapáttal a rizikófaktorra francia, MCP6 váltós, turbós. Egy Grand Picasso.
Adblue?> ebben fap folyadék van, 180 ezernél kellett utántölteni 30 ezerért.
Koromszűrő?> van az enyémben olyan? (van) Csak mert még nem kellett hozányúlni. Se tisztítás, se csere. Persze városi töviggázas hidegmotros majdénmegmutatom vezetéssel ki lehet nyírni. De az ilyen benzines sportautót vegyen ne diesel egyterűt.
5 év múlva befecskendező rendszer felújítás> olcsó gázolajjal hajtom, 13 év 235 ezer km és semmi baja.
Még valami mumus? Van hát!
Turbó! Nagynyomású! MCP6 váltó!!! Kuplung! Kettőstömegű!.... Élnek, virulnak, költeni még nem kellett rájuk. Öööö..van még valami amivel riogatnak, és nincs egy elektromosban?
Egyetlen nagyobb szerviz volt, 130 ezernél vezérműszíj csere, nagyjából 130 ezer ftért. És tavaly generátor csere 90 ezerért. Minden más amire költeni kellett van egy elektromosban is, pl. szellőző ventilátor csere. -
őstag
Motorgenerál + nagynyomású felújítás? Rákérdezhetek? Külföldről 7-12 évesen behozott nagyon megkímélt, csilivili állapot, "alig 120 ezer km-es" rendszeresen karbantartott...? Ha egy kocsinál motorgenerál kell, az vagy kapitális user error, vagy nagyot hazudott az eladó a kocsi állapotát illetően amikor megvetted.
35 év alatt volt 4 autóm (Lada 2105, Astra F, Xsara, Grand Picasso), mindegyiket használtan vettem 1-3 évesen. Egyiknek sem volt olyan baja ami a hajtásláncot, üzemanyag ellátást érintette. A legnagyobb kiadásaim mindíg az esedékes karbantartások voltak.
A Xsarát 16 év után adtam el 250 ezer km-el, semmit nem kellett rajta generálozni, felújítani. A Grand Picassot már írtam.
Új hozzászólás Aktív témák
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Bemutatta első fejhallgatóját a Sonos
- Csak nekem ilyen lassú a PH?
- Mesterséges intelligencia topik
- Hálózati / IP kamera
- Milyen légkondit a lakásba?
- Hatalmas, 16K felbontású, szemüveg nélküli 3D kijelzőt villantott a BOE
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- A PC-ből az asztalunkra is kilép a Noctua
- További aktív témák...
- Üzletből, garanciával, Macbook Air Retina 13" 2020, 8GBRAM 256GB SSD magyar bill
- Lenovo ThinkStation P330 Workstation: 3D tervezésre (CAD), videó vágásra, animációk készítésére(DCC)
- ASUS ROG STRIX RTX 3070 8GB
- Eladó ASUS ROG STRIX SCAR II GL704G kishibás gamer notebook
- ÚJ! // ÁR ALATT! // Edifier S3000 MK II // Muziker garancia
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest