Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Rick4

    félisten

    válasz Gömbike #12441 üzenetére

    Ehhez csak annyit fűznék, volt egy 3 éves AEG felültőltős mosógépünk, elköltöztünk, na akkor mosógép csere, hibátlan volt még 2 év garival, csak már cserélni szerettük volna.
    Samsung wifis- elöltöltős- szárítós lett 250K-ért. MEgjön, kibont, faxa minden, de nem csatlakozik az istennek se. Már a felette lévő polcon, meg a tetején is volt a router, térerő probléma tuti nem volt, de 5 routerrel se ment, emagnak szóltunk, gyerekek, ez nem oké, pénz vissza, jöttek, elvitték.
    Megrendeltem egy másikat 305K-ért ennek az utódja, csak jobb lehet, pikkpakk wifire fel, minden rendben, cucc bepakol, kimos, csipog, tévére üzenetet küld ha kész, viszont a második mosás után mintha szög lenne a dob mellett, centrifugázáskor zörög, ismét szóltunk emagnak, mosógép vissza, ezt is elvitték.
    Megrendeltem egy harmadikat, kicsomagoltuk, a hátsó fémlemez meg van picit nyomva, fotó, video, jeleztük, de ha már itt van, próbáljuk ki. Első meg a sokadik mosás is hibátlan, a lemezt levettem, hátulról kicsit kinyomtam, emagtól kértünk 15K árcsökkentést, meg garanciát arra, hogy emiatt nem lesz elutasítva a javítás, azóta is rendben mos.
    Nagy nehezen kb 2 hét alatt visszajött a két első mosógép ára is, úgyhogy minden happy.
    Viszont a samsung szerviz egy lepra utolsó hely, sosem vinnék oda semmit, még akkor se biztos, ha muszáj, első körben a wifire nem csatlakozás miatt őket hívtuk, ötletük se volt, de második kérdés, garipapír ki van töltve? Miért lenne? 2021 óta törvényileg rögzített opció az online gari, csak formailag kell tartalmaznia adatokat, mehetne sajtpapírra is. Á, nem, ez így nem érvényes. Fel lett olvasva a törvény szövege, őket nem érdekli..
    Emagnak telefon, mi a bánat van? Igen, sajnos ismerik a hozzáállást, ilyenek, ha kell, postáznak valósban kitöltött garipapírt is. Aztán megoldódott másképp, de egy biztos, így samsungot csak az emagtól szabad venni, ők valahogy másképp intézik a dolgokat..
    Side by side hűtőt is ekkor vettük, az is Samsung tökéletes, van itt két 49"-os monitor, az is Samsung, egy 65"-os LED TV, az is Samsung.

    De magamat ismerve elég gyorsan helyre lenne téve a szerviz is, vagy szerződéstől elállás, vagy kártérítés, vagy asztalborogatással simán meg lenne oldva minden olyan a probléma, ami nem a törvény minden egyes betűje alapján történik...

    Amúgy a külön szárítógép koncepciót nem igazán értem, elég sok ruhánk van, szóval van mindig mit felvenni, viszont amíg szárít a gép, addig az emberek úgyse mosnak a mosógéppel, szóval mi értelme van két külön gépnek 2x annyi pénzért?
    Enyém ez, én ajánlom, még a hercehurca ellenére is: [link]
    Eddig 1x próbáltuk ki a szárító részt, nem rossz, de van hely a ruhaszárítónak, télen bent, nyáron kint, szóval itt igazából vész esetére van ez az opció, de a mosógépcsere így volt kerek. Ahol nincs hely szárítani, ott van hely a mosógép mellett egy ugyanakkora másik eszköznek?
    Hogy ez nem hőszivattyús szárító? Legalább nem is romlik el a hőszivattyúja.

    Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html

Új hozzászólás Aktív témák