- Yettel topik
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- DIGI Mobil
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Habib[HUN]
senior tag
válasz tothmaxy182 #16 üzenetére
Pedig sajnos ez a helyzet. A kereskedelemben dolgozom (PC-k és notik) Sajnos a vevők kilencven százaléka enyhén szólva hülye a témához. Meglátják a kirakatban, hogy akciós és már ugranak is. A jobbik előtte még kikéri a tanácsomat, de sokan még erre se veszik a fáradtságot. Nem értenek hozzá, sietnek.
Egy nagy bevásárló központban, egy jól elhelyezett terméket simán el lehet adni. Még akkor is ha az ár/érték aránya nem túl optimális. Főleg ha kicsit rágyúrnak az értékesítők is...