- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
Hirdetés
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Habib[HUN]
senior tag
válasz tothmaxy182 #16 üzenetére
Pedig sajnos ez a helyzet. A kereskedelemben dolgozom (PC-k és notik) Sajnos a vevők kilencven százaléka enyhén szólva hülye a témához. Meglátják a kirakatban, hogy akciós és már ugranak is. A jobbik előtte még kikéri a tanácsomat, de sokan még erre se veszik a fáradtságot. Nem értenek hozzá, sietnek.
Egy nagy bevásárló központban, egy jól elhelyezett terméket simán el lehet adni. Még akkor is ha az ár/érték aránya nem túl optimális. Főleg ha kicsit rágyúrnak az értékesítők is...