Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • skylaner

    senior tag

    Az amortizáció tényleg gáz 3-4 körös hosszabb versenyen után a friss ropogós verdát szervizelni kell, hiába nem ütköztél, törted a kocsit.
    Viszont annyiból jó, hogy a szerviz díj olcsó. ~1500$ környékén vannak a jó kocsik esetében is.
    Régebben sokkal több pénzt elvitt (igaz, hogy nem kellett ilyen gyakran szervizelni).
    Szerintem összességében nagyságrendileg nincs változás.

    A tuning-gold helyzetet jól példázza a V10 Grand Open seria.
    A végén 61-es szintű kocsit vár el, Lexus LFA-t kellene tuningolni.
    Na ennek agyrém a tunningja. Csak az első 2 szintig tudod pénzzel megoldani onnantól gold-ért megy.
    3s szintű motor tuning 26 gold-ba kerül és van belőle 7s szint is. El se merem képzelni ott mennyi lehet :)
    Most úgy, hogy a 27 elemből 16 már fel lett húzva 55.4-es a Lexusom.
    Csak 114 gold-ba kerülne, hogy 58s szintre felhozzam. Mivel a többit még nem látom a maradék 3 szint szerintem simán lenne még 150 gold.

    Ami jó dolog az a napi bónusz. Ezt szoktam kicsit kihasználni. Ha meg van, kilépsz a játékból előre állítod a dátumot egy nappal. Visszalépsz máris ott van a nagyobb bonusz. Elviszed 100%ig onnatól szerencsére nem lép vissza, megint 100-t fog adni. A szériák utolsó 4 körös versenyeivel így össze lehet szedni egy alkalommal 25-30 ezreket. Ha kell a pénz így szoktam farmolni. :)
    Kicsit unalmas, de nincs más ehetőség. Pénzt nem fogok rákölteni. :)

Új hozzászólás Aktív témák