Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • debrejo

    senior tag

    válasz Cathfaern #68 üzenetére

    "Ha emellé hozzávesszük, hogy normálisabb helyeken van olyan, hogy fogyasztói tudatosság, és ha az Apple elcseszi, és valami szarral jön ki, akkor rájuk lehet borítani az asztalt, akkor az ég világon semmi gond nincs ezzel az előrendeléssel." - Ha ez azt takarja, hogy kijön, te megrendelted és ha nem tetszik, rájuk borítod az asztalt és szó nélkül visszafizetik az árát, akkor helyes a dörgés. Gondolom nem szolgáltatónál.

    "Továbbá tudom, hogy a mostani (hűtőm) már régi verzió (korszerűtlen, sok energiát visz el a hűtés), de szeretnék ennél a márkánál maradni /ezt hívják úgy, hogy márkahűség/, és tudom, hogy sokan akarnak majd ilyet, akkor tulajdonképpen nem annyira logikátlan dolog már most előrendelni." - Ha ez azt takarja, hogy a gyártó, akitől te látatlanban megrendelted, adott esetben azt a hűtőt méretre vágja ha esetleg nem fér el (a zsebedbe, kezedbe, akárhol), akkor megértem. Persze ha visszafizeti az árát sírás nélkül, az se rossz. Ahogy fentebb írtam.

    Elfogadom az okokat amiket felsoroltál, javarészt egyet is értek, bár teljesen megérteni azt hogy olyan dolgot rendelek meg előre amit még nem is láttam, háááááááát...Még mindig elvakultságnak tartom.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák